aluminium
Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 08-10-07 15:07

jeg har 20 - 30 kg aluminium, jeg gerne vil have omsat til kontanter, hvis
det er muligt, er der nogen her der har erfaring med at afhænde sådan noget
hos en eller anden form for produkthandel og ved hvad men kan forvente at få
for det i cool cash, bor på midtfyn, kan det passe at H.J.Hansen i odenseer
det nærmeste, og handler de overhovedet med private ?
--
Hilsen Christel & Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-10-07 15:42

Hej!

Gilbert....(5750) wrote:

> [...]
> for det i cool cash, bor på midtfyn, kan det passe at H.J.Hansen i odenseer
> det nærmeste, og handler de overhovedet med private ?

"Normalt" afhænder jeg metaller ude i Kvistgaard (v. Helsingør) hos en
produkthandler. Det er gennem firmaet, men private kan sagtens sælge der
også. Man vejer ind, udfylder en formular, viser kørekort, og vupti.

Det bør du kunne hos andre produkthandlere ligeledes.

Kan ikke huske prisen på alu da jeg har været nede med rustfrit stål
(304SS) hver gang da vi bruger det i produktionen...

Kobber giver knap 30,- pr. kilo så kig hellere efter det også :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : retroman

Dato : 08-10-07 16:30

"Gilbert....(5750)" <gilbert@roen[remove]have.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forvente at få for det i cool cash, bor på midtfyn, kan det passe at
> H.J.Hansen i odenseer det nærmeste, og handler de overhovedet med private

hvis det er i pulverform tror jeg der vil være nogle mellemøstlige som kunne
bruge det

Fra : Leif Neland

Dato : 09-10-07 14:14

> [...]

odenseer
> det nærmeste, og handler de overhovedet med private ?

Kan man få noget for tyske aluminimumsdåser?

Leif

Fra : Leonard

Dato : 09-10-07 18:08

On Tue, 9 Oct 2007 15:14:15 +0200, Leif Neland wrote:

> Kan man få noget for tyske aluminimumsdåser?

Ja, hvis de er af alu og ikke blik.
Der skal mange til 1 kg, men for nogen er det ikke noget problem.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/