? AEG lavamat 73600 Update - Fejl C1
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 20:37

Hej
Jeg har fået en fejlkode C1 på min AEG Lavamat 73600 Update.

Der sker følgende:
Maskinen startes på et kulørt program 40 grader uden forvask.
Der høres lidt klik lyde, herefter går maskinen igang. Kigger jeg i
sæbeskuffen, kommer der vand ud i højre side ( til forvask eller skyl) ikke
den midterste (alm vask).
Der går et stykke tid, og der kommer vand ud under maskinen.
Herefter kommer der C1 på displayet.

Der sker det samme uanset hvilket program jeg ønsker at køre.

Jeg har fundet et link
(http://www.atoz.dk/forum/ForumShowReplies.asp?ThreadID=147&GroupName=Hvidevarer),
som beskriver en situation, som kunne være min?
Jeg har pillet toppen af og har kigget lidt på brusepladen. Den er ikke
stoppet i hullerne, så vandet kommer ikke frem til det korrekte/midterste.
Der sidder 3 tandhjul, som ser "fornuftige" ud, de er ikke knækkede i
hjulene (bortset fra det ene, hvor der mangler 2 (i hver sin side af
tandhjulet - tænderne er der, men er ikke så høje). Hvis det ikke er
tandhjulene, og brusepladen ikke er tilkalket - hvad kan det så være.
styreboks ? .... i så fald, hvordan kontrollerer jeg den ???
eller ???

Hilsen Michael

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-07 00:14

"Michael Svarre Hansen" <micmac01[snabela]pc[punktum]dk> wrote in message
> Hej
> Jeg har fået en fejlkode C1 på min AEG Lavamat 73600 Update.

Jeg har tidligere skiftet bruseplade og kul på min AEG vaskemaskine. Det var
rimelig nemt. Se her:
http://netm.dk/blog/?p=9

Venlig hilsen
Lars