MTD Serienummer..
Fra : Allig8or

Dato : 06-10-07 15:43

Jeg har lige købt en ældre MTD Plænetraktor,
der var ingen manual med,og for at dowloade en fra MTD,
skal man bruge et serienummer,det er desværre væk,
malet over eller lign.
Modellen hedder MTD 1370 ,(på siden står der 13/96)
men det er ikke nok for at downloade en manual....
Er der en venlig sjæl,der vil hjælpe med et serienummer...?

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : enkvinde

Dato : 06-10-07 16:48

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det er ikke nok for at downloade en manual....
> Er der en venlig sjæl,der vil hjælpe med et serienummer...?

Tjek under dit sæde, der plejer det nemlig også at stå.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Allig8or

Dato : 07-10-07 02:39

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Tjek under dit sæde, der plejer det nemlig også at stå.

> [...]
Hmmm...jo, der har Jeg skam tjekket,det står på MTD's hjemmeside,
men der var ingen label/tag......

Fra : Henning Lund

Dato : 07-10-07 08:19

Allig8or tastede:

> Hmmm...jo, der har Jeg skam tjekket,det står på MTD's
> hjemmeside,
> men der var ingen label/tag......

Prøv Googles billedsøgning og se om du ikke kan finde den der,
ellers vend tilbage med link til billedet, så skal jeg se om jeg
kan slå den op.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Allig8or

Dato : 07-10-07 17:30

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Prøv Googles billedsøgning og se om du ikke kan finde den der, ellers vend
> tilbage med link til billedet, så skal jeg se om jeg kan slå den op.

Øhhh.........Er ikke klar over hvad du mener...??
Normalt står serienummeret under sædet,men ikke på den Jeg har købt,så hvis
der var en, der havde et nummer fra en lignende model
MTD 1370,
Laver lige et billede af den i morgen......

Fra : Henning Lund

Dato : 08-10-07 14:34

Allig8or tastede:

> [...]
> model
> MTD 1370,
> Laver lige et billede af den i morgen......

Jeg mener du skal prøve at søge efter modellen her
http://images.google.dk/imghp?ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&tab=wi&q=
hvis du ikke selv har nogle billeder liggende af den. Når jeg
får billedet enten fra Google eller et du selv har på lager, kan
jeg slå modellen op i mine kataloger. Var det tydeligt nok
forklaret ?

Fra : Henning Lund

Dato : 08-10-07 14:37

Allig8or tastede:

> [...]
> model
> MTD 1370,
> Laver lige et billede af den i morgen......

Tror forøvrigt ikke den hedder 1370, det siger mig ikke en dyt.