glaskeramisk
Fra : Olav

Dato : 26-09-07 20:37

To af de 4 kogezoner på mit glaskeramiske komfur virker ikke længere. Den
røde lampe ved reguleringsgrebet lyser, men der kommer ingen varme / zonerne
bliver ikke røde.
Hvad kan der være galt?
Mvh. Olav

Fra : Leonard

Dato : 26-09-07 20:57

On Wed, 26 Sep 2007 21:36:56 +0200, Olav wrote:

> To af de 4 kogezoner på mit glaskeramiske komfur virker ikke længere. Den
> røde lampe ved reguleringsgrebet lyser, men der kommer ingen varme / zonerne
> bliver ikke røde.

Lyder som en fase, der ikke er strøm i længere.
Tjek de øvrige grupper i huset og sikringerne.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/