flytte stor busk nu?
Fra : Ralph

Dato : 26-09-07 16:01

Vil min sommerfuglebusk overleve en nedskæring og flytning nu - eller
hvornår er det bedst?

--
Ralph

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-09-07 20:42

On Wed, 26 Sep 2007 17:01:03 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>Vil min sommerfuglebusk overleve en nedskæring og flytning nu - eller
>hvornår er det bedst?

Den vil med al sandsynlighed overleve. Det afhænger dog lidt af hvor
gammel den er - altså, hvor længe den har stået på sin nuværende plads.
Der er ikke nogen tid bedre end her i efteråret til den slags.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Peter

Dato : 26-09-07 21:35

lad den trække saften ud af bladerne først - så beskær/flyt herefter

Fra : Ralph

Dato : 02-10-07 16:15

> Vil min sommerfuglebusk overleve en nedskæring og flytning nu - eller
> hvornår er det bedst?

Takker for begge svar - jeg venter lidt endnu.

--
Ralph