Gl. Tilbudsavis fra Bauhaus
Fra : Robert

Dato : 23-09-07 17:00

Hej

For 1 eller 2 uger siden havde Bauhaus i deres tilbudsavis en Stiga (mener
jeg) plæneklipper m/aluskjold på tilbud. Den var gul og kostede omtrent
3600,- kr.
Er der nogen i NG der præcist kan fortælle hvilken model og mærke der var
tale om, og den nøjagtige pris. Så vil jeg blive en glad mand...
På forhånd tak.

Robert

Fra : Max

Dato : 23-09-07 18:01

Hej Robert

> Er der nogen i NG der præcist kan fortælle hvilken model og mærke der
> var tale om, og den nøjagtige pris. Så vil jeg blive en glad mand...

Jeg har en tilbudsavis gældene fra den 2. til og med den 15. september.

Der er der på side 22 en gul Stiga plæneklipper til 3699 kr. den hedder

MULTICLIP 53 S PLUS.

Der er 20 års garanti på klippeskjoldet.

Hvis du vil have bladet, så post mig en postadresse og så sender jeg
det til dig, jeg kan også scanne siden og maile den til dig.

--
Mvh Max

Fra : Robert

Dato : 23-09-07 18:02

> [...]
>
> Hvis du vil have bladet, så post mig en postadresse og så sender jeg
> det til dig, jeg kan også scanne siden og maile den til dig.

Hej Max

Tusind tak for din hjælp.
Det var mærke og model jeg var i tvivl om. Ellers tak for dine tilbud om at
scanne m.v.
Håber jeg kan være dig behjælpelig en anden gang her i gruppen

Vh
Robert