Indbygnings kogeplader størrelser?
Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-07 08:16

Jeg har ledt efter en jeg kan bruge til vores køkken, de fleste
jeg har fundet, har målene:56x49cm, hvis jeg skal bevare vores
eksisterende bordplade, så skal jeg op på 56x61cm for at dække
det hul der bliver når jeg fjerner den eksisterende kogeplade,
fåes det?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Hauge

Dato : 22-09-07 08:28

Hej
Henning Lund wrote:
> [...]
> eksisterende bordplade, så skal jeg op på 56x61cm for at dække
> det hul der bliver når jeg fjerner den eksisterende kogeplade,

Hvis du på nogen måde kan klare dig med 75 cm. bredde, så bliver det nok den
eneste mulighed.
De kræver, så vidt jeg lige ved, 71 cm. bredt hul, og det er jo "kun" 10 cm.
mere end du har nu.

http://www.skiftselv.dk/main.asp?side=visvare&id=5684

Mvh Hauge

Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-07 14:39

Hauge tastede:

> [...]
> bliver det
> nok den eneste mulighed.
> De kræver, så vidt jeg lige ved, 71 cm. bredt hul, og det er jo

Det er lige i overkanten, så skal der udøves terror mod et par af
skabene, det er fordi på nuværende tidspunkt, sidder der to
"plader" med to elkogeplader i hver, og de er sat med 10cm
afstand mellem hver del, så derfor skal jeg helst holde de mål
for at undgå at skulle vælte hele køkkenet, ellers må der
alternativt, en ny bordplade til

Fra : Hauge

Dato : 22-09-07 15:08

Hej
Henning Lund wrote:
> Det er lige i overkanten, så skal der udøves terror mod et par af
> skabene,

Husk på at indbygningsdybden jo kun er små 35 mm, og det er ikke mange mm
mere end tykkelsen på din bordplade.
Så mon ikke, hvis det skal være, at det er muligt uden at skifte bordplade?
Her ved mig rager kogesektionen ikke ned i skabene, dvs. jeg har skuffer
helt op til "øverst" under kogepladen.

Mvh Hauge

Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-07 15:53

Hauge tastede:

> [...]
> dvs.
> jeg har skuffer helt op til "øverst" under kogepladen.

Jeg må i dybden og kigge, nu skal de gamle plader uuuuuuuuuuud,
holdbarheden har her de sidste 3 år været for ringe, så nyt skal
der til. Tak for hjælpen