Leder efter firkantet nøgle
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-09-07 20:30

Hej, i mit firma sker det at vi næsten tager hinanden med bukserne nede, da
vi mangler en nøgle til vores toilet.

Nøglen skal for enden istedet for takker, være firkantet & kvadratisk på 4-5
mm.

Jeg mindes at huske at det typisk er en nøgle der bruges til typisk
værelsesdøre.

Har prøvet at forklare dette i et par hælebarer uden held.

Kender du denne type nøgle, og kan du evt. pege mig i en retning hvor jeg
finder en ?

Mvh

Kim

Fra : ben9

Dato : 21-09-07 20:40

Kim Jørgensen wrote:

> Har prøvet at forklare dette i et par hælebarer uden held.

Sig lige det der højt!

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-09-07 20:46

"ben9" <dont.filter@me> wrote in message news:46f41e0a$0$26330

> Sig lige det der højt!

Har lige prøvet, det gav desværre ikke svar

// Kim

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 21-09-07 20:45

Kim Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Har prøvet at forklare dette i et par hælebarer uden held.
>
> Kender du denne type nøgle, og kan du evt. pege mig i en retning hvor

Prøv i en rigtig låseforretning.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 25-09-07 08:03

"Erik Olsen DK" <me@privacy.net> wrote in message

> Prøv i en rigtig låseforretning.

Er prøvet hos 2 låsebikse, de lignede de største spørgsmålstegn.

Et kald til Ruko som jeg har spottet har lavet låsekassen meldte at det er
en gammel nøgle der ikke findes mere jeg leder efter ;o(

Kim

Fra : Max

Dato : 21-09-07 21:18

Hej Kim

> Kender du denne type nøgle, og kan du evt. pege mig i en retning hvor
> jeg finder en ?

Tag et billede af låsen med din mobiltelefon og smut så
ind og vis det til en låsesmed.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 22:15

Bed om en nøgle til en Boda 2014
Hmmm TV5 eller TV22 kan sku ikke lige huske det
Og det er alså en rund nøgle med 2 stikben på selvom det ikke ser sådan ud

PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : CAH

Dato : 21-09-07 22:09

On Sep 21, 9:30 pm, "Kim Jørgensen" <k...@get2net.invalid> wrote:
> [...]
>
> Har prøvet at forklare dette i et par hælebarer uden held.
>
> Kender du denne type nøgle, og kan du evt. pege mig i en retning hvor jeg

Hvis jeg ikke tager fejl, så skal nøglen ikke være firkantet. Når du
kigger gennem nøglehullet, så ser du et firkantet hul, men det skal
nøglen ikke være. Du kan købe nøglen i XL byg, det er den standard
nøgle som følger med døre fra juks og fusk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 25-09-07 08:04

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> wrote in message

[...]

Hey, det er ikke den nøgle de opererer med, den jeg søger er udgået iflg.
Ruko.

// Kim

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 16:07

Kim hvad hedder den låsekasse ???

Tror jeg har den på lager

Låsesmed
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 25-09-07 18:08

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
> Kim hvad hedder den låsekasse ???
>
> Tror jeg har den på lager

Ruko !

Nej, balladen er der ikke står noget på den.

Jeg har prøvet at smide et billede her, bemærk at det skal drejes 90grader
for at at vende rigtigt.

Bonus info, hhvir man drejer på den firkantede sag, så er der ikke nogen
"pal" der kommer ud af låsekassen, den deaktiverer blot den normal pal.

Mvh

Kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 25-09-07 18:09

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message news:46f94086$0$90264

> Nej, balladen er der ikke står noget på den.

Ja, altså, udover Ruko.....

// Kim

Fra : Bjarne Chr

Dato : 21-09-07 22:49

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har prøvet at forklare dette i et par hælebarer uden held.
>
> Kender du denne type nøgle, og kan du evt. pege mig i en retning hvor jeg

Måske en REX eller Danziger Hed vist en Københavner nøgle i gamle dage
http://lavpris-laase.dk/noegler_da/
--
venlig hilsen
Bc

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 22-09-07 00:45

Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> skrev:
>Hej, i mit firma sker det at vi næsten
>tager hinanden med bukserne nede, da
>vi mangler en nøgle til vores toilet.

Kunne man ikke droppe nøglen og så sætte en slå eller lignende
indvendigt på døren?

Vh. JIB

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-09-07 00:26

> [...]
da
> vi mangler en nøgle til vores toilet.

> Nøglen skal for enden istedet for takker....

Altså: Man tager en kollega med bukserne nede og i det samme skal man løse
hans problem med en nøgle? Det vil nok se flottest ud, og gøre mindst ondt,
med en godt slidt Yalenøgle?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : CAH

Dato : 25-09-07 14:35

On Sep 25, 9:04 am, "Kim Jørgensen" <k...@get2net.invalid> wrote:
> [...]
> nøgle som følger med døre fra juks og fusk
>
> Hey, det er ikke den nøgle de opererer med, den jeg søger er udgået iflg.

ok, ja så må du jo hamre en skruetrækker der ind Kan du ikke tage
et billede og ligge på nettet, så vi kan se hvad de drejer sig om.