Andet multimedie
bentjuul 3670
Afspilning af .S30 - filer - Hvordan og me~
Fra : Kasper Norholt

Dato : 10-07-01 22:55

SUB.......

Hvem kan hjælpe mig. hvad kan jeg afspille .S30 filer med og hvor får jeg en
afspiller - gratis helst...

Tak

Kasper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-07-01 00:43

Tue, 10 Jul 2001 23:55:14 +0200, skrev "Kasper Norholt"
<havtaske2@get2net.dk>:

>Hvem kan hjælpe mig. hvad kan jeg afspille .S30 filer med og hvor får jeg en
>afspiller - gratis helst...

Det lyder som om det er del af en større fil, som er delt med
winrar.

Har du ikke nogen filer fra samme, som hedder *.rar, *.r01 -
*.r99 samt *.s00 - *.s_et eller andet?

Hvis du kun har en fil, der hedder *.s30, så kan du ikke bruge
den til noget.

Mig bekendt er der ingen andre alm. programmer, som bruger *.s30
som filtype.

med venlig hilsen
Knud
--