Container til affald
Fra : Gunnar007

Dato : 20-09-07 20:16

Hvor i hovedstadsområdet finder jeg en vognmand som kan stille en container
som kan fyldes med mursten, og han så skaffer bort for mig, istedet for jeg
skal 26 gange på genbrugen med den lille trailer.

Det er ren mursten, intet andet.

Nogen som har en fornemmelse af hvad det koster ?
Containeren behøver kun at stå 2 dage.

Hilsen G
2640 Hedehusene

Fra : Leonard

Dato : 20-09-07 20:33

On Thu, 20 Sep 2007 21:16:01 +0200, Gunnar007 wrote:

> Hvor i hovedstadsområdet finder jeg en vognmand

Fagbogen er vel en oplagt mulighed?

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Holst

Dato : 20-09-07 22:38

Gunnar007 wrote:

> [...]
> skal 26 gange på genbrugen med den lille trailer.
>
> Det er ren mursten, intet andet.
>
> Nogen som har en fornemmelse af hvad det koster ?

Jeg tror såmænd ikke, det er tidsrummet, der er afgørende.

Men prøv her: http://www.citycontainer.dk/

Ellers kan dgs.dk nok give dig en række andre bud.