Tømrer på sydsjælland.
Fra : XS1100

Dato : 20-09-07 12:41

Hej gruppe.

Vi er ved at renovere førstesalen på vores gamle hus fra 1898. Dermed er vi
løbet ind i nogle problemer, bl.a. med en rådden gavl og lidt andre træting.
Har nogen her fra gruppen kendskab til en god tømrer på sydsjælland der kan
lave ovenstående, eller er nogen i gruppen interesseret i at påtage sig
sådan et stykke arbejde. Vi er med under hele processen og der vil
selvfølgelig god betaling.

Venlig hilsen
Jarl Olsen
pcmandenmark at hotmail dot com

Fra : Max

Dato : 20-09-07 16:15

Hej Jarl

> Vi er ved at renovere førstesalen på vores gamle hus fra 1898. Dermed
> er vi løbet ind i nogle problemer, bl.a. med en rådden gavl og lidt

Med sådan et gammelt hus, så kontakt den lokale tømmermester,
det er rart at stå på god for med de lokale.

--
Mvh Max

Fra : XS1100

Dato : 21-09-07 14:15

> Hej Jarl

> Med sådan et gammelt hus, så kontakt den lokale tømmermester,
> det er rart at stå på god for med de lokale.
>
> --
> Mvh Max

Hej Max.
Jeg har talt med de lokale og de har ikke tiden og lysten til at lave mit
arbejde. Muligvis synes de at det er for lidt arbejde hos mig og så har de
først tid efter jul.
Mvh
Jarl

Fra : Max

Dato : 21-09-07 14:33

Hej Jarl

> Jeg har talt med de lokale og de har ikke tiden og lysten til at lave
> mit arbejde. Muligvis synes de at det er for lidt arbejde hos mig og
> så har de først tid efter jul.

Sådan er det altid i starten, når de så kommer til at kende dig og du
kommer til at kende dem, ja så kommer de lørdag eftermiddag hvis
der er brug for det.

--
Mvh Max

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 20-09-07 19:32

en rigtig god lille Tømrermester er f.eks

http://nynaestvedtoemrer.dk/

derudover ved jeg han har huller i sin kalender lige nu da han er nystartet
som selvstændig..

en god man som laver godt arbejde..

Thomas

Fra : XS1100

Dato : 21-09-07 14:16

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> en rigtig god lille Tømrermester er f.eks
>
> http://nynaestvedtoemrer.dk/
>
> derudover ved jeg han har huller i sin kalender lige nu da han er
> [...]
Hej Thomas.
Jeg har lagt ham i mine foretrukne og jeg kontakter ham mandag. Tak for
hjælpen.
Mvh
Jarl