program / software til havedesign
Fra : Henrik

Dato : 18-09-07 06:10

Subject siger det meste, jeg leder efter et brugervenligt program, som
jeg kan bruge til at disponere vores have efter.

Har testet et par stykker:
- Garden planner, som ikke virkede specielt let og heller ikke funkede
ordentligt
- Showoff Home Design, som jeg slet ikke ku få styr på

Håber på inputs eller links til sider, der har testet programmer /
software til havedesign - mvh. Henrik

Fra : Menabra

Dato : 18-09-07 09:57

"Henrik" <2hsos@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Showoff Home Design, som jeg slet ikke ku få styr på
>
> Håber på inputs eller links til sider, der har testet programmer /

Hej
Måske kan det her bruges:
http://www.havenyt.dk/forum/fri_debat/1806.html

Fra : Bondemand

Dato : 18-09-07 14:32

Prøv at kikke på http://www.grinderslev.dk under havedesign. Der ligger et
lille online program...
Mvh.
Jan

Fra : Henrik

Dato : 20-09-07 10:08

takker - har mange gode takter, men bliver alligevel let tungt at danse
med fordi programmet læser meget lange lister af planter ind, mvh