Hvor køber jeg en aviskasse?
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-09-07 10:12

Nogen gode tips til en enkel aviskasse, der kan stå i spisestuen?

Jeg er efterhånden blevet træt af plastfoldekasser, som ikke kan bære
presset fra de aviser, jeg abonnerer på - B.T., Berlingske Tidende,
Politiken og Børsen. Der akkumuleres lynhurtigt en hulens bunke, selvom jeg
har valgt reklamer fra, og jeg når højst at tømme aviskassen én gang om
ugen.

Google foreslog et monstrum fra Nordal, som HUN med garanti ikke vil
acceptere!

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-09-07 10:29

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> writes:

> Nogen gode tips til en enkel aviskasse, der kan stå i spisestuen?

Man kan få så mange pæne trækasser, evt. kopier af gamle ølkasser. De
kan sagtens holde til en pæn stak aviser.

Trip Trap har lavet en, men den koster vist omkring 500 kroner, så det
kan vist godt gøres billigere!

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-09-07 10:53

3140 Abildgaard wrote:
> Nogen gode tips til en enkel aviskasse, der kan stå i spisestuen?

Jeg har købt sådan en flettet (vist pil) kasse i silvan til under 100kr,
den holder fint dog skal man ikke fylde mere på den end til kanten, så
knager det lidt

Hvis det skal passe sammen med nogle møbler, så køb lidt træ i passende
sort og byg selv.

Thomas

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-09-07 14:29

> Nogen gode tips til en enkel aviskasse, der kan stå i spisestuen?

Kunne en avisholder ikke bruges? Så kunne du have dagens aviser i den, og så
købe et par ordentlige plastkasser til afffaldet. Det gør vi her i huset -
så skal vi kun på genbrugen hver 14. dag.

Mvh Maria

Fra : Max

Dato : 16-09-07 16:17

Hej Torben

> Nogen gode tips til en enkel aviskasse, der kan stå i spisestuen?

Kik i pejsecentret på brændekurve.

--
Mvh Max

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 17-09-07 15:03

> Hej Torben

En mere logisk rigtig løsning: Stop abonnementet på to af aviserne
eksempelvis Politiken og BT - i den rækkefølge.
Hvordan kan du få tid til at læse så mange aviser?
Jeg døjer selv med bare at klare Berlingeren. Og der starter jeg med
Magasinet og er der alligevel knapt med tid, skal jeg i hvert fald nå "Groft
Sagt" - det er en guldklump emballeret i en ustyrlig masse papir.
Mvh
Aksel

Fra : Max

Dato : 17-09-07 16:03

Hej Aksel

> [...]
> Magasinet og er der alligevel knapt med tid, skal jeg i hvert fald nå
> "Groft Sagt" - det er en guldklump emballeret i en ustyrlig masse

Hvorfor spørger du ikke Torben ?

--
Mvh Max

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 19-09-07 09:56

Aksel Pedersen wrote:
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> En mere logisk rigtig løsning: Stop abonnementet på to af aviserne
> eksempelvis Politiken og BT - i den rækkefølge.

Både HUN og jeg er belastet af professionel skavanker. Vi forventes at have
tampet en ordentlig dyne igennem, når vi møder på arbejde.Ja, vi kunne godt
undvære nogen. Det ville nok være uklogt af mig at nævne hvilke

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'