Karoline ? 22/7 eller 29/7 ??
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-07-01 22:27

Hej NG.

Er det den fjerde Søndag eller den sidste Søndag i måneden at der er kaffe
møde på Karoline
Altså er det d. 22/7 eller 29/7 der er "møde" ??

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der håber at kunne lokke et par stykker med på en tur til

Fra : m.grewy

Dato : 10-07-01 23:20

"Dennis Hellan Pedersen" wrote in message
> Hej NG.
>
> Er det den fjerde Søndag eller den sidste Søndag i måneden at der er kaffe
> møde på Karoline
> Altså er det d. 22/7 eller 29/7 der er "møde" ??

Det er den sidste søndag i måneden

Michael

Fra : Armand

Dato : 11-07-01 00:12

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@image.dk> skrev i en

> Er det den fjerde Søndag eller den sidste Søndag i måneden at der er
kaffe
> møde på Karoline

Den sidste, skulle jeg mene!
Eftersom at jeg ikke er medlem at touringsnydt, har jeg desværre ikke
muligheden for at efterchecke det

Ankørselstip til lejligheden:
Kør af motorvejen straks i lander på fyn og kør igennem Nyborg og imod
Svendborg ad rute 163 (IKKE 8'eren!) - Omkring Gudme ligger Lundeborg
*er du trist og har du sorg på sinde, så tag med mig ned til
Lundeborg* ) ude ved kysten. Det kunne tænkes at være et fint etape-mål
for en flok sjællændere som jer!?
Tag derefter igennem Svendborg, og er i rigtig teatralske er der på det
tidspunkt et smut på mindre end 10 km til Brejninge kirke på Tåsinge
(Elvira Madigans grav!).
Efter Svendborg sigtes imod Fåborg, hvor der atter drejes af imod Odense
ad rute 43 for lige at opleve Svanninge bakker (inde først for i skoven
(bakkerne) ligger et ishus på højre side, der har landets største(?)
hjemmelavede isvafler!)
At fortsætte mod Odense ad 43'eren, vil være ideforladt når man er på de
kanter, hvorfor Rute 323 forfølges imod vest og Hårby hvor den krydser
43'eren.
Hvis ikke at man ønsker at fortsætte vedholdende imod Assens, kan man
forsøge at finde igennem Snave (mobilos-Polles hjemsted) vest for
Hårby - "Giraffen" derimod, ligger vist i Hårby!
Assens: Kør imod havnen, fortsæt forbi den og fortsat ligeud hvorved man
kommer ud på den anden side af byen og kan dreje til venstre imod
Middelfart!
Vejen til Middelfart går igenem skovene tilhørende godset Gyldensteen og
er en fin strækning! Efter skovene drejes til venstre imod Udby og
Middelfart!
Kuriositet: Efter at have drejet imod Udby er der i forhaven til en af
de aller første huse der ligger på venstre side af vejen, et piletræ der
knækkede midt på stammen under december-orkanen - Hele den afbrækkede
krone borede sine tykkeste grene så eftertrykkeligt i plænen at den om
foråret slog rod og nu vokser videre side om side med stammen der blot
ligner en høj busk
Vejen igennem Udby ender i sidste ende i et T-kryds hvorfra der kun er
et venstresving og 2-3 km's kørsel til Karoline-cafeteriet!

Vi ses!

--
Armand.
(Der kommer på lånte fjer, da CB4½'eren er solgt!)

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 11-07-01 04:57

Tsk tsk tsk, der er da både www.dmcn.dk og www.mctouringclub.dk og
www.dkmc.dk så begynd du bare at efterchecke

> [...]
> Vi ses!
> Armand.
> (Der kommer på lånte fjer, da CB4½'eren er solgt!)

Det var noget af en tur.

hamselv herfra

Fra : Armand

Dato : 11-07-01 16:01

Tonny Eskesen <hamselv@privat.dk.dk> skrev i en

> Det var noget af en tur.

Tjaeh!

Men er man alligevel ude for at køre sig en motorcykeltur, så er ruten
ret beset kun omkring dobbelt så lang som Nyborg-Middelfart ad
motorvejen - At den så vil tage mere end den tredobbelte tid (excl.
pauser á sightseeing) er så en anden sag.
Kommer man tidligt hjemmefra, skulle der alligevel være tid til turen
:-/

--
Armand.
(der stadig tiulbyder mc-chaufførernes klubhus som D.F.M.-samlingspunkt,

Fra : Adam Christensen

Dato : 12-07-01 08:26

> (der stadig tiulbyder mc-chaufførernes klubhus som D.F.M.-samlingspunkt,
> og sig selv som tur-guide for nærmeste omvej imellem Fredericia og
> Middelfart)

En omvej der klart kan anbefales...

--
Adam (var med ved sidste Karoline-træf med Armand som tour-guide)
SV650S

Fra : Adam Christensen

Dato : 11-07-01 08:25

> Armand.
> (Der kommer på lånte fjer, da CB4½'eren er solgt!)

Hov, hvad nu? Du har da ikke haft den så længe; blev du træt af at den ikke
kunne starte?

Skal du så omsider have en SV'er?

--
Adam
SV650S

Fra : Armand

Dato : 11-07-01 16:02

Adam Christensen <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> Skal du så omsider have en SV'er?

Købsbetingelsen er at den starter uproblematisk, så aftenen skal gå med
at montere en pipeline til tændspolen á la Mads Lund!

SV'er?
Time vill show!

Jeg skal også have gransket i den gamle 4½'er motor, for at se om bunden
er uberørt af den oliemangel der åd topstykket. I bedste fald kan det
lade sig gøre at renovere både knast og topstykke, hvorved jeg så har en
ukøn, men komplet tysk 4½ S'er der blot skal betales afgift af =>
biiilig motorcykel!

--
Armand.