MDF Plader
Fra : MuLLe

Dato : 15-09-07 16:55

Hej NG.

Jeg har fundet MDF Plader 1220x2440x19 til 274,40, som det billigst.
Ved i, om man kan få dem billiger.

hvis ja hvor.

På forhånd mange tak.

MvH MuLLe

Fra : Max

Dato : 15-09-07 17:46

Hej MuLLe

> hvis ja hvor.

OLT siger 242 kr incl. moms.

--
Mvh Max

Fra : MuLLe

Dato : 15-09-07 19:16

"Max" skrev
> OLT siger 242 kr incl. moms.

Jeg regner med at du mener Odense lavpris tømmerhandel.
Hvis de bringer ud kunne det være fedt.

Jeg skulle nok ha' sagt at det er midtjylland, eller hvis de bringer ud.

Men 242kr det er da en besparelse.. tak for den.

MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 15-09-07 19:29

Jeg fandt lige denne pris, på billigbyggematerialer.dk.

208,50kr.

Kan det gøres billigere?

MuLLe

Fra : Max

Dato : 15-09-07 19:42

Hej MuLLe

> Jeg fandt lige denne pris, på billigbyggematerialer.dk.
>
> 208,50kr.

Hvor fandt du den henne på den side ?

--
Mvh Max

Fra : penta@panto.com

Dato : 15-09-07 19:55

> Hej MuLLe

> Hvor fandt du den henne på den side ?
>
> --
> Mvh Max

Prøv: http://www.billigebyggematerialer.dk

tomov

Fra : Max

Dato : 15-09-07 20:30

Hej tomov

> Prøv: http://www.billigebyggematerialer.dk

Prøv at læse spørgsmålet :)

--
Mvh Max

Fra : Jørgen E.

Dato : 15-09-07 22:16

"MuLLe" <mullde_berg.mine.bukser@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg fandt lige denne pris, på billigbyggematerialer.dk.
>
> 208,50kr.
>
> Kan det gøres billigere?

Ja - køb nogle med fejl i - du er jo åbenbart fuldstændig ligeglad med kvaliteten.

Fra : MuLLe

Dato : 17-09-07 21:37

"Jørgen E." skrev
> Ja - køb nogle med fejl i - du er jo åbenbart fuldstændig ligeglad med
> kvaliteten.

Jamen det har du jo ret i.....

Hvor kan man købe dem med fejl?
Vi snakker vel ikke alt for store fejl.