outlook 2002 gemme konti
Fra : Craig David

Dato : 10-07-01 22:24

Hej
Hvordan eksporterer jeg mine emailkonti i outlookXP? I outlook 2000 var det
ganske enkelt, men i XP´eren kan jeg sgutte finde funktionen?

CD

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-07-01 22:29

"Craig David" <40@c.dk> wrote in message
> Hej
> Hvordan eksporterer jeg mine emailkonti i outlookXP? I outlook 2000 var
det
> ganske enkelt, men i XP´eren kan jeg sgutte finde funktionen?

Jeg troede ikke man talte Dansk i denne nyhedsgruppe

Vælger du ikke bare

File => inport and export => export to a file => and soo on...?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-07-01 22:30

> Jeg troede ikke man talte Dansk i denne nyhedsgruppe

Hovsa.... lidt for træt nu

Jeg troede jeg kiggede i news:de.comp.office-pakete.ms-office

Fra : Craig David

Dato : 10-07-01 22:41

Nope der er der ikke mulighed for at gemme emailkontiopsætningerne.