Tørdragt til salg
Fra : kontakt@larssoerense~

Dato : 09-10-07 06:22

En 2 mdr og ca 20 dyk gammel trilaminat tørdragt fra beuchat til salg.
Er str m og passer en på ca 174 , 74kg og str 40-41 i sko. En stor
pose til dragten , en slange , en hætte samt voks og talkum pose
medfølger. Skal sælges da jeg gerne ville invistere i en DUI dragt.
Pris 3500 kr eller giv bud

Fra : M. Lock

Dato : 09-10-07 14:25

On 9 Okt., 07:22, kont...@larssoerensen.dk wrote:
> [...]
> pose til dragten , en slange , en hætte samt voks og talkum pose
> medfølger. Skal sælges da jeg gerne ville invistere i en DUI dragt.

Hvilken model er der tale om?
Evt billeder?
Hvor i landet befinder den sig?

Mvh
Martin

Fra : kontakt@larssoerense~

Dato : 09-10-07 18:20

On 9 Okt., 15:24, "M. Lock" <l...@mail.dk> wrote:

> Hvilken model er der tale om?
> Evt billeder?
> Hvor i landet befinder den sig?
>
> Mvh
> Martin

Det er en beuchat balistika , den sort og mørke blå og den er købt i
dk diver i roskilde og på deres hjemmeside kan man se dragten. Den
befinder sig i kbh og hvor kommer du fra?