Ny u-båd
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-07 17:42

Fra : Nicolai

Dato : 07-10-07 18:45

> http://politiken.dk/indland/article390241.ece

Nogen der tør gætte på dybden?

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-10-07 18:51

Nicolai wrote:
>> http://politiken.dk/indland/article390241.ece
>
> Nogen der tør gætte på dybden?

Nu hvor Alan snakker om at den kan hæves så kan det vel ikke være så
voldsomt dybt? Men det bliver da interessant når pos bliver offentligt
kendt... Specielt mht. afstanden til land.

Thomas

Fra : Frank Andersen

Dato : 07-10-07 19:07

Ca.72 meter

Fra : Ulrik

Dato : 07-10-07 20:32

On Oct 7, 7:50 pm, Thomas Rasmussen <tho...@p7.invaliddk> wrote:

> Nu hvor Alan snakker om at den kan hæves så kan det vel ikke være så
> voldsomt dybt? Men det bliver da interessant når pos bliver offentligt
> kendt... Specielt mht. afstanden til land.
>
> Thomas

U-2359 ligger paa en positionen omkring 57.29N - 11.24E. Det vil sige
en dybde paa et sted mellem 34 til 64 meter. De 72 meter bliver sväre
at finde i Kattegat
Ulrik Bartholdy

Fra : Johnny Christensen

Dato : 07-10-07 21:44

"Ulrik" <bartholdy.consulting@googlemail.com> skrev i en meddelelse
U-2359 ligger paa en positionen omkring 57.29N - 11.24E. Det vil sige
en dybde paa et sted mellem 34 til 64 meter. De 72 meter bliver sväre
at finde i Kattegat

Tror jeg ville stole mere på en dybdeangivelse som AG opgiver, end et muligt
koordinat fra anden verdenskrig. De er lidt som vinden blæser, specielt hvis
det blev gættet i kamp.

Fra : Ulrik

Dato : 07-10-07 21:55

On Oct 7, 10:44 pm, "Johnny Christensen" <johnny_c...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
> koordinat fra anden verdenskrig. De er lidt som vinden blæser, specielt hvis

Jeg vil med sikkerhed ogsaa stole paa saavel en position som
dybdeangivelse fra AG. Han maa jo vide det eftersom han har väret
der... men han vil jo ikke sige noget endnu.
Ulrik Bartholdy

Fra : Oxe

Dato : 08-10-07 22:38