Weekend "liveabord"
Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 06-10-07 13:20

Pga. fra fald har vi 2 ledige pladser pladser på en weekendtur til
langelands området.
Vi mødes i Svendborg Fredag eftermiddag på skonnerten Bessie Ellen. Vi
er hjemme igen engang Søndag etfetrmiddag. Der er plads til 12
overnattende gæster på skibet. Vi besøger forskællige vrag på turen
alt efter vejret. Skulle der være et par der kunne tænke sig at komme
med på turen så send mig en mail. Det bliver ikke noget tech noget,
alm. hygge og dykning.

Mvh Martin

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 06-10-07 13:30

On 6 Okt., 14:19, Mog.a...@gmail.com wrote:
> [...]
> alt efter vejret. Skulle der være et par der kunne tænke sig at komme
> med på turen så send mig en mail. Det bliver ikke noget tech noget,

Dato er 12/10 til 14/10

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 09-10-07 19:53

Der er stadig 2 ledige pladser på turen. Prisen er 750 pr mand, eller
kvinde. De dækker luft diesel mad og drikke på turen.
Enlelt personer er også velkomne! Der er både Padi og cmas dykkere med
på turen.

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 11-10-07 12:21

On 9 Okt., 20:53, Mog.a...@gmail.com wrote:
> [...]
> kvinde. De dækker luft diesel mad og drikke på turen.
> Enlelt personer er også velkomne! Der er både Padi og cmas dykkere med

Så er alle pladser besat