Ny maske ?
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 20:33

Til dykkeren der har alt, også for mange penge:

http://www.simplyscuba.com/ProductDetails.aspx?StockID=39489&Affiliate=mailshot

Koster kun 8.500 kr.

mvh

Peter

Fra : Jan Birk

Dato : 02-10-07 20:46

> http://www.simplyscuba.com/ProductDetails.aspx?StockID=39489&Affiliate=mailshot

Gad vide om man kan se ud af glasset?

Koster den meget mere end alle de andre 'alt-mulig-målere'?

/Jan

Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 02-10-07 20:47

Ja jeg har også hørt en masse "hype" omkring den, bryder mig ikke om den!

Fra : Henrik

Dato : 03-10-07 07:13

Kenneth Villadsen skrev:
> Ja jeg har også hørt en masse "hype" omkring den, bryder mig ikke om den!

Ja den er simpelthen uundværlig.... Tænk sig .....man er fri for at se
ned på sit instrument !!!
Hold da op det er da en lettelse :-/
Det næste bliver vel en "lille hjælper" der svømmer ved siden af med
ens flaske så man ikke selv skal bære den !?

Henrik
www.scubasserne.dk

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 06-10-07 00:55

"Henrik" <henrik@scubasserne.dk> skrev i en meddelelse

> Det næste bliver vel en "lille hjælper" der svømmer ved siden af med
> ens flaske så man ikke selv skal bære den !?

er det ikke det de kalder en dive master.

hi hi

morten

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 03-10-07 10:30

On 3 Okt., 08:12, Henrik <hen...@scubasserne.dk> wrote:
> [...]
> Det næste bliver vel en "lille hjælper" der svømmer ved siden af med
> ens flaske så man ikke selv skal bære den !?

Man kan også få en tilsvarende maske bare under et andet navn, men de
bliver lavet det samme sted, da Pelagic Pressure Systems producerer
Oceanic og Aeris computere. Så kvalitetsmæssigt skulle der ikke være
nogen forskel.

Bob Hollis ejer Pelagic, Oceanic og Aeris.

Men prismæssigt er der ofte en forskel afhængig af land og shop.

Ser frem til den lille hjælper, der bærer flasken. Mon han også kan
være ens bly - LOL,

http://diveaeris.com/p_computers_compumask.html

Fra : Jan Birk

Dato : 03-10-07 10:34

> Ser frem til den lille hjælper, der bærer flasken. Mon han også kan
> være ens bly - LOL,

Det er ikke en 'han' men en 'hun' som hedder 'kone'

/Jan

Fra : Henrik Manley

Dato : 03-10-07 12:45

> Det er ikke en 'han' men en 'hun' som hedder 'kone'

Uha! Det lyder rigtigt dyrt.....

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : kenneth andersen

Dato : 03-10-07 19:04

Hej Henrik...!

DE ER DYRE...!!! Også væsentlig dyrere end de "sølle" 8.500.- som masken
koster.

kenneth

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 03-10-07 10:33

On 3 Okt., 11:30, olav....@googlemail.com wrote:

> [...]
>
> Men prismæssigt er der ofte en forskel afhængig af land og shop.
>
> Ser frem til den lille hjælper, der bærer flasken. Mon han også kan

Ja, mente altså bære.

Venlig hilsen
Olav

www.easydive.dk

Fra : cc

Dato : 03-10-07 12:15

"Peter DK" <popeye(snabel)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
| Til dykkeren der har alt, også for mange penge:

> [...]

Ja, jeg kan lige forestille mig den knusende lyd, når man kommer til at
placere sit dobbeltsæt ovenpå en maske til 8.500 kr. - er dog ikke sikker
på, om lyden kommer fra masken eller først når man hamre hovedet ind i
nærmeste hårde genstand

Fra : Thomas Andersen

Dato : 04-10-07 11:17

Jeg vil have en med tv skærm så jeg kan se shark week på discovery mens jeg
dykker :P

--
Mvh. Thomas Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-12-07 13:26

Peter DK wrote:
> Til dykkeren der har alt, også for mange penge:
>
> http://www.simplyscuba.com/ProductDetails.aspx?StockID=39489&Affiliate=mailshot
>
> Koster kun 8.500 kr.

Billigt skidt. Har ikke engang indbygget kamera og
mønstergenkendelsessoftware så den kan informere om hvilke fisk og planter
du i øjeblikket ser på.

/jim