hulapperat til padi log bog
Fra : Brian Long

Dato : 01-10-07 15:54

Hej med-dykkere

Er der nogen der ved hvor man kan rekvirere et hulapperat til at lave de
infamøse 3 huller der skal til for at få noget i en af PADI's log bøger? Man
føler sig jo lidt til grin når man giver 80 kr for et håndfuld ark til sin
logbog når man i princippet selv kan udsrkive arkene.

mvh, Brian

Fra : Kirsten

Dato : 01-10-07 21:40

Tja måske er det definitionen på PADI c",)

Har udskiftet min logbog med en alm. mayland A5.

Så kan jeg også selv designe siderne som man vil have dem.

I systemet findes også mange forskellige lommer o.lign, som man kan
supplere op med til certifikater, visitkort og alt mulig andet "skrammel"
som man får samlet sammen i tidens løb.

Der kan købe en hullemaskine, som passer - til rimelige penge. Så kan
du bare skrive løs..........

/Kirsten

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 08:03

"Kirsten" <1HTXkirsten-je@aalborgdyk.dk(fjern 1HTX)> skrev i en meddelelse

> [...]
> som man får samlet sammen i tidens løb.
> Der kan købe en hullemaskine, som passer - til rimelige penge. Så kan

Lige netop!
Jeg har dog lavet den i A6.
Man kan købe et A6 ringbind med hulmaskine, der passer.
På stående A4 designer man 4 sider, skriver dem ud på begge sider, klipper
dem over på midten og folder og huller dem.
Så har du 8 sider ud af eet ark papir - så bli'r det ikke billigere (
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk

Fra : Seerup

Dato : 02-10-07 15:18

| --
| Med venlig hilsen
| Henning Brodersen
| www.hbrodersen.dk

Ahhhh - endnu en jyde

Seerup *oz jydsk*

Fra : Kirsten

Dato : 03-10-07 20:23

Ja A6 er sikker helt fint også - men nu er jeg jo som
kvinde ikke skabt til at fatte mig i korthed - heller ikke
i en logbog

/Kirsten

Fra : KC

Dato : 03-10-07 20:12

"Kirsten" <1HTXkirsten-je@aalborgdyk.dk(fjern 1HTX)> skrev i meddelelsen
> Tja måske er det definitionen på PADI c",)

Njaaaa... det er nok bare hele US det er galt med.

Fra : Henrik

Dato : 03-10-07 07:25

Brian Long skrev:
> [...]
> føler sig jo lidt til grin når man giver 80 kr for et håndfuld ark til sin
> logbog når man i princippet selv kan udsrkive arkene.

Hej Brian

Du kan klippe hullerne med en ganske almindelig "hulklipper"....
Jeg har gjort det utallige gange men kan ikke huske hvordn jeg gjorde
- det er noget med at øge og mindske afstanden med den der
afstandsdims....
Det kan lade sig gøre :)

Henrik
www.scubasserne.dk

Fra : Thomas VJ

Dato : 10-10-07 11:02

> [...]
> Man føler sig jo lidt til grin når man giver 80 kr for et håndfuld ark til
> sin logbog når man i princippet selv kan udsrkive arkene.

iQ-Company har lige sendt et sæt logbogs sider ud, hvori man bl.a. kan logge
186 dyk. Siderne er kompatible med både PADI's og iQ-Companys ringbind.
Prisen er noget lavere end PADI's sider ...

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk/logbog-c-54.html