Maling af flasker
Fra : SM

Dato : 27-09-07 12:58

Er der nogen som har erfaring med om man kan få sandblæst sin flaske og
derefter lakeret igen, og om det så kan holde.

Fra : Allan Hansen

Dato : 27-09-07 13:59

"SM" <info@knarreborg.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har erfaring med om man kan få sandblæst sin flaske og
> derefter lakeret igen, og om det så kan holde.

Tja, emnet har været oppe her 98 gange før:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dykning/search?hl=da&group=dk.fritid.dykning&q=maling+af+flasker

Selvfølgelig kan det det. Få det grundet ordentligt efter
sandblæsning/glasblæsning evt metaliseret før flere gange maling og flasken
er som ny ( udvendigt ). Der er flere dykkercentre der kan få det lavet for
dig til en rimelig pris

Allan Hansen

Fra : Seerup

Dato : 27-09-07 14:00

| Er der nogen som har erfaring med om man kan få sandblæst sin flaske og
| derefter lakeret igen, og om det så kan holde.

Jeg har selv slebet og malet mine, udfra devisen: Jeg pletlakerer bare efter
behov.

S.

Fra : kenneth andersen

Dato : 28-09-07 19:24

Hej SM

Jeg kan lige lave det for dig, og vi kan altid bytte for lidt luft på mine
flasker..! Så kan du få den epoxy på som vi bruger på skibene ovre på
værftet.... Det holder 100%...!!!

kenneth

Fra : Peter Rønnehøj Hanse~

Dato : 30-09-07 21:44

Hej kenneth

Er det et tilbud andre kan få glæde af, jeg har et par 10 l. Der
trænger til præcis sådan en omgang. Selvfølgelig kan vi afregne
i andet en komprimeret luft.

Peter

--
Peter R. Hansen
Divemaster

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 01-10-07 17:32

Tjaee, jeg har en gammel 4l. der også godt kunne bruge en tur....
Så en omgang solfaktor 20000, ville ikke gøre noget....

Nicolai

"kenneth andersen" <postmaster@sejlerdiscount.dk> skrev i en
meddelelse news:46fd46b7$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...