Tryktætte stik.
Fra : Seerup

Dato : 15-09-07 15:36

Nogen der ved hvor jeg kan få fat i et 4-polet vand- og TRYKfast stik?

Det skal kunne modstå et udevendigt vandtryk på ca. 5bar (det burde være nok).
Jeg skal bruge en kabelmonteret part (2 ex) og en modsvarende chassismonteret (1
ex).

Seerup

Fra : TH

Dato : 15-09-07 15:58

Prøv hos http://www.dev-pein.de/ de har meget til hjemme byggere.

Venligst
TH

Fra : bobobech@gmail.com

Dato : 15-09-07 19:04

Hos RS har de meget af den slags.
De har en fysisk butik i københavn hvor man kan handle som privat
kunde. De har også en net-butik hvis du ikke er i nærheden af
københavn, men jeg ved ikke om de sælger til private over nettet. Men
prøv og ring til dem hvis det er, de plejer at være meget flinke og
hjælpsomme.

www.rsonline.dk

Se bla. Bulgin Buccaneer de er IP68 klassificeret - og fås 4 polet.

Mvh christian

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-09-07 20:18

http://www.subconn.com/

De er ikke billige, men det er godt.
Tlf. til den danske afdeling i Esbjerg er 76 13 20 00.