Hyundai Sonata på gule plader
Fra : Kostas

Dato : 02-10-07 12:51

Nu har jeg set den flere gange i Vejle. En blå Hyundai Sonata på gule
plader.

Hvordan er det lige det kan lade sig gøre. Bilen er ikke en stationcar og
bagsæderne er stadig i bilen.

Nogen der kender fænomenet ?

mvh

Kostas

Vind signeret Liverpool FC, AC Milan eller FC Barcelona trøje på
www.ugenstipper.com - det er ganske gratis at deltage.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-10-07 15:53

On 02 Oct 2007 11:51:02 GMT, Kostas <email.kostas@dk> wrote:

> [...]
>plader.
>
>Hvordan er det lige det kan lade sig gøre. Bilen er ikke en stationcar og

Hollandsk indregistreret?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-10-07 16:29

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hollandsk indregistreret?

Nej den er på danske plader - der står "Viggos Minibusser" på siden af den.
Jeg har også undret mig ...

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Kostas

Dato : 02-10-07 19:31

> Nej den er på danske plader - der står "Viggos Minibusser" på siden af
> den. Jeg har også undret mig ...

Ja der var den. Kunne huske noget med Viggo

Meget sært vil jeg mene.

mvh

Kostas

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-10-07 21:38

On 02 Oct 2007 18:30:55 GMT, Kostas
<ingenspamtilmigtak@ellersbliverjegtræt.dk> wrote:

>Ja der var den. Kunne huske noget med Viggo
>
>Meget sært vil jeg mene.

Kan den være indregistreret som mandskabsvogn ligesom f.eks. en Toyota
Hi-Lux doublecab? Det kunne forklare gule plader og bagsæde.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-10-07 09:10

> Kan den være indregistreret som mandskabsvogn ligesom f.eks. en Toyota
> Hi-Lux doublecab? Det kunne forklare gule plader og bagsæde.

Nej den er registreret som minibus - jeg ringede til dem i dag og spurgte.

Fra : Leonard

Dato : 03-10-07 09:24

On Wed, 3 Oct 2007 10:10:09 +0200, .°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Nej den er registreret som minibus - jeg ringede til dem i dag og spurgte.

En Hyundai Sonata?
- for at den være registreret som (mini)bus, skal der mindst være plads
til 10 personer i den og det har eg godt nok svært ved at forestille mig
i nogen Hyundai.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/