P-plads nær motorvejstilkørsek vest Fyn.
Fra : Morten

Dato : 01-10-07 09:55

Hej NG, kan I hjælpe mig med at finde en p plads nær en motorvejstilkørsel
på Fyn vest for Odense. Det er ikke noget jeg bruger til daglig, men pga
noget samkørsel i weekenden, har jeg brug for at kunne stille bilen på en p
plads.

pft
Morten

Fra : Leonard

Dato : 01-10-07 10:46

On Mon, 1 Oct 2007 10:54:42 +0200, Morten wrote:

> [...]
> noget samkørsel i weekenden, har jeg brug for at kunne stille bilen på en p

Der er pendler-p-plads ved Vissenbjerg, Aarup, Ejby og Middelfart
frakørslerne.
Ved Nr. Åby er der en tankstation, men om der er p-plads ved jeg ikke.
Odense V har også en plads, den ligger lidt inde mod Odense.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Leo_Jensen

Dato : 01-10-07 11:39

On 1 Okt., 11:45, Leonard <piper...@gmail.invalid> wrote:

> [...]
> Ved Nr. Åby er der en tankstation, men om der er p-plads ved jeg ikke.
> Odense V har også en plads, den ligger lidt inde mod Odense.

Op mod 200 meter ind mod Odense...
Det er en fin plads. Ligger på sydsiden af hovedvej 161.

MVH Leo

Fra : Morten

Dato : 02-10-07 07:48

[SNIP]