bil sider
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 30-09-07 18:03

Er begyndt at kigge lidt efter brugt bil for sjov.

Men er det bare mig eller er bilbasen og bilzonen bare så uhyggeligt
langsomt at det er tilnærmelsesvis ubrugeligt, der går over 5 sek fra man
holder musen over det lille billed til det store kommer frem på bilbasen.
Åbne nye emner osv tager en krig.

Findes der en side med ordenlig hastighed for man kan sidde og lure ?

Fra : Carsten

Dato : 30-09-07 18:05

"Anders Jacobsen" <andersFJERN@baekkelunden.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Åbne nye emner osv tager en krig.
>
> Findes der en side med ordenlig hastighed for man kan sidde og lure ?

Oplever det samme og kan heller ikke få oversigt med billeder.
Desuden så lukker min computer hele tiden browser vinduerne nede, hvis jeg
åbner for mange af deres sider med biler og jeg har prøvet i både Vista og
Xp

Fra : Brian

Dato : 30-09-07 18:11

Anders Jacobsen wrote:
> [...]
> man holder musen over det lille billed til det store kommer frem på
> bilbasen. Åbne nye emner osv tager en krig.

Jeg har indimellem samme problem, og det har også lige været oppe at vende
her i gruppen. De seneste dage (man kigger jo altid lidt efter nyt legetøj
) har der dog ikke været noget.

> Findes der en side med ordenlig hastighed for man kan sidde og lure ?

Udover de 2 du nævner, er der jo nærmest kun dba.dk og autoatlas.dk, der har
et nogenlunde udbud.

/Brian

Fra : Øl er godt !

Dato : 30-09-07 21:24

"Anders Jacobsen" <andersFJERN@baekkelunden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Åbne nye emner osv tager en krig.
>
> Findes der en side med ordenlig hastighed for man kan sidde og lure ?

Også et problem hos mig og har været det længe.
Bilbasen er meget sløvere end Bilzonen.
Vi er mange der betaler for at kunne logge på Bilbasen , så det er for
dårligt de ikke udvider deres serverkapacitet , så den får en rimelig
hastighed også
når den belastes ! !

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-07 20:02