Runde eller flade stik i en E46
Fra : Finn

Dato : 29-09-07 11:03

Er der nogle her der kender løsningen på mit spørgsmål?

Jeg har en E46 fra februar 2004. Og i følge nedenstående som jeg finder
rundt om på nettet så skulle min radio (Business CD) være med flade stik.

BMW 3 Reihe E46 Bj. 1998 bis 2001 (17 Pin Stecker, Rundstecker )
BMW 3 Reihe E46 Bj. 2001 bis 2004 (40 Pin Stecker, Quadlock)

Hvorfor er det så lige at den er udstyret med runde stik????? (Jo det er
100% original).

Mvh
Finn

Fra : BJ

Dato : 29-09-07 11:07

"Finn" <post@min.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der nogle her der kender løsningen på mit spørgsmål?

Muligvis.;)

> [...]
> BMW 3 Reihe E46 Bj. 2001 bis 2004 (40 Pin Stecker, Quadlock)
>

> Hvorfor er det så lige at den er udstyret med runde stik????? (Jo det er

Man har vel "fejet gulvet" for gamle stumper og de er havnet i din bil..:)

mvh
Bjørn J.

Fra : Finn

Dato : 29-09-07 11:28

BJ skrev:
> Man har vel "fejet gulvet" for gamle stumper og de er havnet i din bil..:)

Se DET er dårlig værkstedshumor

Mvh
Finn

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 29-09-07 11:27

"Finn" <post@min.dk> wrote in message
> [...]
> BMW 3 Reihe E46 Bj. 2001 bis 2004 (40 Pin Stecker, Quadlock)
>

> Hvorfor er det så lige at den er udstyret med runde stik????? (Jo det er

Jeg undrede mig over det samme i min. Jeg tror det hænger sammen med om man
har den store navigation med BM53 eller BM54 radio.

De radioer der bliver placeret i bagagerummet har nu de flade stik, men jeg
har endnu ikke set den "alm" radio, eller radionavigation som i min, med de
flade stik oppe foran i bilen.

Der er tilgengæld en del BM54 radioer på ebay, og de har alle de flade stik.

Det eftermonteringskabel man køber når man konverterer til den store
navigation, har også det flade stik ved radion i bagagerummet, og de runde
stik oppe foran ved den gamle radio.

Mvh
Jacob