Så der billig bilforsikring, eller har jeg~
Fra : Bjarne

Dato : 28-09-07 15:17

Læs dette dokument:

http://www.daf.dk/DesktopModules/ViewDocument.aspx?DocumentID=1447

www.daf.dk

Jeg har dog ikke haft tid til at læse nogle betingelser bla bla bla, men
umiddelbart ser det da ganske fornuftigt ud...

Eller har jeg ikke læst det med småt?

mvh
Bjarne

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-09-07 16:09

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har dog ikke haft tid til at læse nogle betingelser bla bla bla, men
> umiddelbart ser det da ganske fornuftigt ud...

Jeg så bare prisen på "min" forsikring - den er dyrere end den jeg har nu

Per

Fra : Henning

Dato : 28-09-07 16:41

On Fri, 28 Sep 2007 16:17:03 +0200, "Bjarne" <vesterport@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har dog ikke haft tid til at læse nogle betingelser bla bla bla, men
>umiddelbart ser det da ganske fornuftigt ud...

Interessant - væsentlig billigere end den gruppeordning som jeg i
forvejen er med i! Men hvor køber man denne forsikring?

Fra : John Sahl

Dato : 28-09-07 16:51

Henning wrote:
> Interessant - væsentlig billigere end den gruppeordning som jeg i
> forvejen er med i! Men hvor køber man denne forsikring?

http://forsikring.daf.dk/

For mig er det halv pris af de tilbud jeg ellers har kunnet indhente.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : retroman

Dato : 28-09-07 18:24

> Interessant - væsentlig billigere end den gruppeordning som jeg i
> forvejen er med i! Men hvor køber man denne forsikring?

jeg mener det er ifb. at man køber en ny bil!.

Fra : A.Kaup

Dato : 28-09-07 16:53

Vist omkring 500 kr mindre end jeg giver ved FDM-Forsikring inkl.
abonnemt for ansvar - men får hermed også lidt fordele ved FDM-
abonnemtet - der vist koster 550. Prisen på autohjælp er vist 150 kr.
dyrere ved DAF. (Eller hvor man nu får forsikringerne.)
Kan godt lide, at de kvoterer bilerne efter antal HK. Dette kunne især
for yngre mennesker betyde, at dyre forsikringer blev billigere ved at
vælge en (sikrere) model med færre HK. Bare en skam, at der er så
lidt forskel i kr. og øre!

Umiddelbart ser det billigt ud - især hvis man gerne vil have den
sikkerhed som kaskoforsikringen byder! Har heller ikke læst det med
småt...

Mvh. Akaup.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-09-07 17:55

Bjarne skriver:

> Eller har jeg ikke læst det med småt?

Fisk ?

Prisen jeg kunne få er ca den samme som jeg har ved Nykredit.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 28-09-07 19:18

tjaaa, jeg giver 4466 incl gratis trækkrog for en bil under 90 hk og 1001 -
1200 kg, med en selvriciko på 500,- ( femhundrede ) og så får jeg årligt
mellem 20 og 25 % retur, så jeg syntes ikke det er specielt billigt

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )
"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

1200 kg, med en selvriciko på 500,- ( femhundrede ) og så får jeg årligt
mellem 20 og 25 % retur, så jeg syntes ikke det er specielt billigt, og det
er uden krav om andre forsikringer i selskabet.

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 20:42

Over 1000,- kr dyrere end det jeg har i dag gennem IDA + at jeg har
overskudsdeling hos IDA.

Mvh. Ulrich

Fra : Brian

Dato : 28-09-07 22:42

> [...]
>
> Jeg har dog ikke haft tid til at læse nogle betingelser bla bla bla, men
> umiddelbart ser det da ganske fornuftigt ud...

Åbenbart ikke:

Under 25 år: Max 110 hk og 0-100 km/t over 9,0 sek - ingen turbo, GTI eller
lign.

Tsk tsk, jeg falder for alle de krav :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-09-07 22:42

Brian skriver:

> Under 25 år: Max 110 hk og 0-100 km/t over 9,0 sek - ingen turbo, GTI eller
> lign.
>
> Tsk tsk, jeg falder for alle de krav :)

Det skal du jo skrive med det navn du render rundt med

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-09-07 23:38

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
meddelelse news:46FD7522.602C67B9@du.kan.finde.den...
> Brian skriver:

GTI eller

> Det skal du jo skrive med det navn du render rundt med

HOV-HOV - hvad er der nu i vejen med at hedde Brian ?

--
B. Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-07 07:26

"Brian Sørup" skriver:

> HOV-HOV - hvad er der nu i vejen med at hedde Brian ?

Det er intet i vejen med det, men det sætter jo lidt forventninger til
ens opførsel.....

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-09-07 11:06

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
meddelelse news:46FDF000.5476F423@du.kan.finde.den...
> "Brian Sørup" skriver:

> Det er intet i vejen med det, men det sætter jo lidt forventninger til
> ens opførsel.....

Positive eller negative ?

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-07 11:16

"Brian Sørup" skriver:

> Positive eller negative ?

Det afhænger jo af øjnene der ser.....

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-09-07 23:37

> [...]
men
> umiddelbart ser det da ganske fornuftigt ud...

Jouw-jouw, jeg kan spare 300,- om året, og barbere ca. 900,- af
selvrisikoen.
Da jeg har haft mit nuværende selskab i 12-13år gider jeg ikke skifte
for at spare så lidt.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Brian

Dato : 29-09-07 08:10

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jouw-jouw, jeg kan spare 300,- om året, og barbere ca. 900,- af
> selvrisikoen.
> Da jeg har haft mit nuværende selskab i 12-13år gider jeg ikke skifte
> for at spare så lidt.

Forståeligt, "man ved hvad man har..."

Fra : Bjarne

Dato : 29-09-07 15:58

Umiddelbart ser det ud til at man kan forsikring sin 328i på Nørrebro for
5020dkr på år hvis man vælger 10.000 i selvrisiko... Det er da ingen andre
der kan hamle op med... (Trin 3)

mvh
Bjarne

Fra : Carsten

Dato : 29-09-07 20:41

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Læs dette dokument:
>
> http://www.daf.dk/DesktopModules/ViewDocument.aspx?DocumentID=1447
>
> www.daf.dk

Det er 1000 - 1500 kr. dyre end jeg giver nu, plus min selvrisiko er laver.

Carsten