Altea
Fra : Fly Christensen

Dato : 27-09-07 16:46

Møjn!

Hvad er det lige med den bil? På motorvejen har alle Altea'erne altid
travlt til meget travl, er på gule plader og køres af unge mænd.
Er det den nye Gluf fordi, at Gluf normal er blevet for dyr?

Fly

Fra : Jakob

Dato : 27-09-07 16:47

> [...]
> travlt til meget travl, er på gule plader og køres af unge mænd.
> Er det den nye Gluf fordi, at Gluf normal er blevet for dyr?

Hmm ja. Gulplade=billig, og så er det jo også en okay pæn bil, og ret
kraftig i diesel udgave. Du glemte bare at nævne at de ALTID har tågelygter
tændt..

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-09-07 17:18

"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> wrote in

> Du glemte bare at nævne at de ALTID har
> tågelygter tændt..

Troede ikke Altea var en Peugeot? ;)

Fra : Kim Petersen

Dato : 27-09-07 18:28

Det er der sandelig også mange andre der har Jeg kører forholdsvis
normalt, men den får desværre lidt spark engang imellem for at skulle gøre
plads til ham der banker op bagi for at komme forbi når man ligger og
overhaler lastvognskaravaner.

Dejlig at kunne spare godt 120.000 på en 2.0 TDI når nu man ikke har brug
for bagsæderne - ellers havde jeg nok ikke råd til så lækker en bil.

Tak! Men passer ikke i mit tilfælde

> Du glemte bare at nævne at de ALTID har tågelygter tændt..

Dem skal jeg lige have fundet først

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-09-07 16:54

> [...]
> travlt til meget travl, er på gule plader og køres af unge mænd.
> Er det den nye Gluf fordi, at Gluf normal er blevet for dyr?

Du er nok selv inde på noget af det rigtige.

Fra : Jens Johansen

Dato : 27-09-07 18:53

> [...]
> altid travlt til meget travl, er på gule plader og køres af unge mænd.
> Er det den nye Gluf fordi, at Gluf normal er blevet for dyr?

Hvor har du ret!
Tænker ofte på det når jeg triller rundt mellem arbejde og hjem og ser en
Altea nærme sig bagfra.
Jens

Fra : Kim Kristensen

Dato : 27-09-07 19:58

On 27 Sep., 18:18, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:

> Troede ikke Altea var en Peugeot? ;)
>
> --
> Henrik Stidsen -http://henrikstidsen.dk/

Hvis det var havde den ene tågelygte sikkert været gået i stykker

Med venlig hilsen Kim

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 28-09-07 17:41

>Hvis det var havde den ene tågelygte sikkert været gået i stykker
Ret sikker på at 2 tågebaglygter er ulovligt. Så vil det jo ligne bremselys.
Og hvis det ene der skal være er slukket og den anden ikke virker kan man jo
ikke se om det er tændt. Correct me if wrong. :)

Fra : N/A

Dato : 29-09-07 11:07

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-09-07 11:07

Møller <M@g2net.dk> wrote in

> Hvilket indikerer, at det normale er 2 (to) tågebaglygter.

Har Peugeot 206 ikke kun en tågebaglygte som er placeret i midten nede ved
trækket?

Fra : Klaus G.

Dato : 27-09-07 22:00

> Hvad er det lige med den bil? På motorvejen har alle Altea'erne altid
> travlt til meget travl, er på gule plader og køres af unge mænd.
> Er det den nye Gluf fordi, at Gluf normal er blevet for dyr?
Billig bil på gule plader, ser "sporty" ud, masser af udstyr i FR modellerne
som ikke koster vildt meget. Og i FR modellerne er der også en ganske frisk
motor.

Kunne selv godt finde på at købe sådan en ;)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 10:25

> [...]
> travlt til meget travl, er på gule plader og køres af unge mænd.
> Er det den nye Gluf fordi, at Gluf normal er blevet for dyr?

Du rammer hoved på sømmet , desværre hører jeg ikke til de unge mere

--
Mvh.
Dennis.

Fra : Mogens

Dato : 28-09-07 17:12

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:5313a$46fcc861$55183f7d$26826@news.arrownet.dk...

> Du rammer hoved på sømmet , desværre hører jeg ikke til de unge mere

Ja, det er en fed bil og på min ønskeliste i 170 TDi udgaven
(ville chippe den lige på stedet). Man bliver aldrig for gammel
til en fed bil !

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-09-07 17:56

>(ville chippe den lige på stedet). Man bliver aldrig for gammel
>til en fed bil !

Hvis man skal dømme efter folks reaktioner på gaden nogengang så jo

Men det må de selv rode med... man bliver aldrig for gammel til, at
have det sjovt...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-09-07 10:52

On 27 Sep., 19:53, "Jens Johansen"
<Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> wrote:

> Hvor har du ret!
> Tænker ofte på det når jeg triller rundt mellem arbejde og hjem og ser en
> Altea nærme sig bagfra.

X3

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Henrik B.

Dato : 29-09-07 14:43

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen
> Møjn!
>
> Hvad er det lige med den bil? På motorvejen har alle Altea'erne altid
> travlt til meget travl, er på gule plader og køres af unge mænd.

Designet på Altea'n taler til den indre svinehund. Og da køberne er i
besiddelse af en sådan, kører de også som så...

--
Nu på Vista 64-Bit...