Hvad har DR gang i?
Fra : Jesper

Dato : 26-09-07 22:54

Er der ikke andre der så sette klip på TV
http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/24/112310.htm, og undrede jer?

Er det ikke super-farligt, og hamrende ulovligt.

Politianmeldelse?

Jesper

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 26-09-07 23:02

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> skrev :

>Er der ikke andre der så sette klip på TV
>http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/24/112310.htm, og undrede jer?

>Er det ikke super-farligt, og hamrende ulovligt.

>Politianmeldelse?

hvad holder dig tilbage ?

--
Jan_stevns

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-09-07 23:01

Jesper skrev:
> Er der ikke andre der så sette klip på TV
> http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/24/112310.htm, og undrede jer?
>
> Er det ikke super-farligt, og hamrende ulovligt.

Det var sku da en spændende måde at køre på!

Fra : Carsten

Dato : 27-09-07 06:11

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/24/112310.htm, og undrede jer?
>
> Er det ikke super-farligt, og hamrende ulovligt.

Måske har politiet givet deres tilladelse, måske er de til stede, det er jo
nok tilrettelagt, som på film

Fra : Bjarne

Dato : 27-09-07 09:43

hehehe godt det gik godt, mon ikke der var styr på tingene?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-09-07 16:58

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> wrote in

> Er der ikke andre der så sette klip på TV
> http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/24/112310.htm, og undrede jer?

> Er det ikke super-farligt, og hamrende ulovligt.

Den med lyskrydset er 99% sikkert planlagt - ikke at det gør det mindre
ulovligt at køre over for rød.

Den med motorvejen er IMHO komplet vanvittig eftersom billisterne på vejen
ikke aner at bilen har tænkt sig at stoppe.

> Politianmeldelse?

faerd.afd (a) politi.dk ka nok afgøre om det er noget de vil bruge krudt
på.

Fra : Carsten

Dato : 27-09-07 17:47

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den med motorvejen er IMHO komplet vanvittig eftersom billisterne på vejen
> ikke aner at bilen har tænkt sig at stoppe.

Det virker jo som om den frakørsel er spæret, vinklen på kameraet er sådan
at man ikke kan se langt ned af vejen, heller ikke da den filmer inden fra
bilen, der klipper den lige når den er kommet ned for enden.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-09-07 18:03

"Carsten" <no@mail.thanks> wrote in

> Det virker jo som om den frakørsel er spæret, vinklen på kameraet er
> sådan at man ikke kan se langt ned af vejen, heller ikke da den filmer
> inden fra bilen, der klipper den lige når den er kommet ned for enden.

Sikkert fordi de skal vende rundt inden de kører ud på motorvejen ;)

Jeg tvivler på tilkørslen er spærret.

Fra : Leonard

Dato : 27-09-07 18:08

On 27 Sep 2007 17:02:56 GMT, Henrik Stidsen wrote:

> Jeg tvivler på tilkørslen er spærret.

Jeg tror kun det er sønderjyske drengerøve, der er dumme nok til at
filme åbenlyse ulovligheder, de selv begår og derefter publicere disse.
Selvm journalister ofte virker som om de ikke tænker ret meget, så tror
jeg på, at de har taget deres forholdsregler, da de filmede dette
indslag.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-09-07 18:14

Leonard <piper28a@gmail.invalid> skrev :

>Jeg tror kun det er sønderjyske drengerøve, der er dumme nok til at
>filme åbenlyse ulovligheder,

Års ligger da ikke i sønderjylland ;)

(ham der fræsede gennem byen)

--
Jan_stevns

Fra : claus b.p.

Dato : 29-09-07 00:09

"Carsten" <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse

> [...]
> at man ikke kan se langt ned af vejen, heller ikke da den filmer inden fra
> bilen, der klipper den lige når den er kommet ned for enden.
Det kan ikke være et tilfælde at kameravinklen er så skæv. Afkørslen er
afspærret.

/Claus

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-09-07 11:06

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> wrote in

> Afkørslen er
> afspærret.

Og det ved du fordi... ?

Fra : Carsten

Dato : 29-09-07 15:19

> "claus b.p." <cbp33@hotmail.com> wrote in

> Og det ved du fordi... ?

Det kan vi regne ud , udfra den måde det er filmet på!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-09-07 19:37

> Det kan vi regne ud , udfra den måde det er filmet på!

Nååå, jeg troede det var fordi journalister jo aldrig kunne finde på at
bryde loven...

Fra : Carsten

Dato : 29-09-07 20:38

> "Carsten" <no@mail.thanks> wrote in

> Nååå, jeg troede det var fordi journalister jo aldrig kunne finde på at
> bryde loven...

Og fælde sig selv, ved at filme det!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-10-07 18:39