Ridser efter fjernelse af "emblemer"
Fra : Nicolai

Dato : 25-09-07 12:59

Jeg har fået fjernet emblemerne på min nye VW men har desværre scoret mig et
mar (mindre) ridser som jeg frygter lidt for fremtiden med.

Hvordan med rust om f.eks. 5 år og når det nu var en del af handlen burde
forhandleren så ikke fixe uden beregning?

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 14:17

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan med rust om f.eks. 5 år og når det nu var en del af handlen burde
> forhandleren så ikke fixe uden beregning?

Det er umuligt at afgøre ud fra din beskrivelse. Tag et par (nær) billeder
og smid i dk.binaer.
Men som udgangspunkt vil jeg da sige at forhandleren bør udbedre dette, om
ikke andet så fordi det skæmmer bilen?

mvh Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 15:25

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået fjernet emblemerne på min nye VW men har desværre scoret mig
> et mar (mindre) ridser som jeg frygter lidt for fremtiden med.

Mindre ridser vil normalt ikke ruste om 5 år.

> Hvordan med rust om f.eks. 5 år og når det nu var en del af handlen burde
> forhandleren så ikke fixe uden beregning?

Hvis han har ridset din bil, så ja.