Jubii, Tankdæksel kabel knækket...;-)
Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 24-09-07 17:26

Skulle lige ned og tanke 306'eren og derefter give den, den halvårlige
voksbehandling. Lampen for lav benzinstand lyste. Trækker i udløseren og
ingenting sker, benzin dæksel flytter sig ikke ud af stedet. Sig ikke det
ikke er sjovt at have en ældre bil. Så nu bliver den stående til jeg har
fået en tid hos den lokale mekker.

Kiggede lige i Haynes, puu haa det er vist ikk lige noget jeg gider at gå
igang med.

Bjarne

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-09-07 17:40

Bjarne Rosenkrands skriver:

> [...]
> ikke er sjovt at have en ældre bil. Så nu bliver den stående til jeg har

Kan den ikke udløses fra inde i bagagerummet ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-09-07 18:22

Klaus D. Mikkelsen forklarede:
> Bjarne Rosenkrands skriver:

> Kan den ikke udløses fra inde i bagagerummet ?
>

> Klaus

Jeg ville foreslå det samme. Godt nok er den fransk, men den slags kan
de vel for fanden ikke også lave mærkelige og umulige løsninger på.
Man kan på mange biler pille beklædningen af den side af bagegerummet,
og udløse låsen fra bagsiden.
Kai

Fra : -= JF =-

Dato : 24-09-07 19:07

Fister Løgsovs skrev:

> Man kan på mange biler pille beklædningen af den side af bagegerummet,
> og udløse låsen fra bagsiden.

Ellers kan problemet vel løses med et lille brækjern

--
Mvh. John

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-09-07 20:45

-= JF =- wrote:

> Ellers kan problemet vel løses med et lille brækjern

Den kreative vil påfylde benzin via returslangen.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 24-09-07 21:10

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Den kreative vil påfylde benzin via returslangen.

Den slår da at lade batteriet op via cigartænderstikket ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-09-07 21:10

jan@bygteknik.dk skrev:

> Den slår da at lade batteriet op via cigartænderstikket ;)

LOL

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 24-09-07 22:24

Mikkel Lund <mmlu03@space.aau.dk> skrev :

>LOL

Det er ikke en gang løwn - kablet til at udløse motorhjælmen på
Århusianerfærgen var knækket, og vanen tro, havde "nogen" glemt at
slukke autoradioen ...

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-09-07 22:48

jan@bygteknik.dk wrote:

> Det er ikke en gang løwn - kablet til at udløse motorhjælmen på
> Århusianerfærgen var knækket, og vanen tro, havde "nogen" glemt at
> slukke autoradioen ...

Jeg hørte engang om nogen, der måtte gøre det via stikket på
anhængertrækket.

Jo det virkede også.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-09-07 22:12

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Den slår da at lade batteriet op via cigartænderstikket ;)

Uheldige sociale omstændigheder,
fordrer at kvindelige individer laver det nødvendige forarbejde,
der kræves for at tilvirke de fornødne beklædningsgenstande.

(nød lærer nøgen kvinde at spinde

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 24-09-07 22:50

"Klaus D. Mikkelsen"
> Kan den ikke udløses fra inde i bagagerummet ?
>

> Klaus

Det vil jeg da lige prøve, værd et forsøg

Hilsen Bjarne