Så er det tid til Biler for Alle - hvem sk~
Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-07 15:19

Biler for Alle afholdes 25. - 28. oktober i Messecenter Herning.

JEG har allerede købt billet, og kigger til Herning enten lørdag d. 27.
oktober, eller søndag d. 28. oktober. Er der nogen som skal med/vil mødes?
http://www.bfa.dk/

M.v.h.
--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-09-07 16:53

On Sun, 23 Sep 2007 16:19:18 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>oktober, eller søndag d. 28. oktober. Er der nogen som skal med/vil mødes?

Ja mig slipper du nok ikke for.. nåede ikke til IAA så må tage det
næst-bedste.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 18:06

> Ja mig slipper du nok ikke for.. nåede ikke til IAA så må tage det
> næst-bedste.
>
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk

IAA var crazy busy! Jeg havde store forventninger - men ikke temperament til
at bokse mig gennem menneskemængden foran de sjove biler. Crazy!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-09-07 18:49

>IAA var crazy busy! Jeg havde store forventninger - men ikke temperament til
>at bokse mig gennem menneskemængden foran de sjove biler. Crazy!

Jeg var der forrige år - det mindede lidt om din beskrivelse af i år.
Men sådan er det jo.. jeg synes det er det værd - det er en huge
oplevelse.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Allan F

Dato : 24-09-07 07:23

> Ja mig slipper du nok ikke for.. nåede ikke til IAA så må tage det
> næst-bedste.
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk

Synd for dig. Jeg var dernede med en kammerat i 2 dage. Det er så stort, at
man undrer sig. Det kan betale sig at bruge et par hverdage på det, for
weekenden er fuldstændig stoppet til. Vi kørte hjemmefra søndag morgen, og
overnattede 2 gange på hotel, og var hjemme tirsdag aften.

Hvis der er nogen, der skal afsted en anden gang, kan jeg anbefale Hotel
Rossija, der ligger 500 meter fra messen og 100 meter fra banegården. Godt
nok i et lidt skummelt distrikt. Men der er gratis overvåget og indelukket
parkering, og vi havde ikke noget problem med at få lov til at lade bilen
stå til tirsdag aften, selvom vi havde afleveret værelset tirsdag morgen.

Men det bedste var selvfølgelig turen hjem. Min kammerat kørte de første 2
timer ud af byen, så spiste vi aftensmad, og så kørte jeg resten af vejen
hjem. Kørte fra hotellet kl. 17, en halv times aftensmad, en lille omvej i
Sønderjylland, for min kammerat skulle på kursus dernede, og så hjem til
Odense med ankomst 23.15. Og jeg overholdt fartgrænserne på de danske
motorveje. Men syd for grænsen fik min næsten nye Polo lov til at løbe, og
den gjorde det fint. 10.999 km/liter på hele turen. 206 på toppen,
korrigeret til 196. Står til 192, så den kan holde hvad den lover.

Hotel, benzin, mad og messeadgang kostede ca. 3000 pr. person.

Allan F

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-07 09:45

>Synd for dig. Jeg var dernede med en kammerat i 2 dage. Det er så stort, at
>man undrer sig.

Ja det er sygt så stort det er. Vi var der "sidste år" altså 2005.

>Hotel, benzin, mad og messeadgang kostede ca. 3000 pr. person.

Puha det var dyrt.. hvad kostede hotellet?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Allan F

Dato : 24-09-07 11:49

> Ja det er sygt så stort det er. Vi var der "sidste år" altså 2005.

> Puha det var dyrt.. hvad kostede hotellet?
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk

Hotel 96 euro pr. nat = 720 kr pr person ialt
13 euro pr person pr dag på messen = 200 kr
Benzin tur/retur = 766 pr. person
Mad = 550 kr/peson

Måske var de 3000 lidt højt sat, men de første 2300 kr er i hvert fald
røget.

Allan F

Allan F

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-07 12:27

>Hotel 96 euro pr. nat = 720 kr pr person ialt

Okay det er derfor så. Det hotel vi brugte var en del billigere.

Men helt klart en tur man bør unde sig selv hvis man kan lide biler

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk