Audi radio
Fra : Joachim.schmidt

Dato : 23-09-07 11:57

Hej,

Jeg har købt en Audi A3 fra 2001, den faceliftede model.

Lige nu sidder der en sony radio i jeg vil gerne skifte til en original audi
radio, men jeg er i tvivl om min bil har can-bus? Er der nogen der kan svare
på det? Eller evt. fortælle hvordan jeg kan se det?

Mvh Joachim

Fra : Brian

Dato : 23-09-07 12:18

"Joachim.schmidt" <joachim.schmidt@SLETgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> audi radio, men jeg er i tvivl om min bil har can-bus? Er der nogen der
> kan svare på det? Eller evt. fortælle hvordan jeg kan se det?

Den har højst sandsynligt CAN-bus, men for at være helt sikker, så kan du
pille speedo ud og se part nr. bagpå. Det hedder enten noget med 1x0 919 XXX
eller 1x= 920 XXX. 920 er CAN.