Skifte dørhøjttaler i Kia - Hvordan?
Fra : -= JF =-

Dato : 22-09-07 14:10

Den ene dørhøjttaler i konens 4-dørs Kia Sephia fra 2000 er stået af, og
skratter som ind i helvede, og det burde være en let sag at skifte den -
Men hvordan kommer jeg ind til den?

Skal man pille hele dørsiden af, eller kan man nøjes med at pille
kransen rundt om højttaleren af?

Jeg er nemlig ikke sikker på at kransen rundt om højttaleren er andet
end en snyde-profil som er støbt i dørsiden.

--
Mvh. John

Fra : Martin Vollert

Dato : 22-09-07 16:27

-= JF =- skrev:
> [...]
>
> Jeg er nemlig ikke sikker på at kransen rundt om højttaleren er andet
> end en snyde-profil som er støbt i dørsiden.

Jeg ved ikke på din men på Mondeo'en skal hele dørsiden af....

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : -= JF =-

Dato : 22-09-07 18:47

Martin Vollert skrev:

> Jeg ved ikke på din men på Mondeo'en skal hele dørsiden af....

Ok. Tak!
Jeg havde en fornemmer af at det også gælder for Kiaen.
Jeg prøver at splitte den ad så jeg kan købe en ny højttaler!

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-07 12:22

-= JF =- skriver:

> Den ene dørhøjttaler i konens 4-dørs Kia Sephia fra 2000 er stået af, og
> skratter som ind i helvede, og det burde være en let sag at skifte den -

Vær lige sikker på at det ikke er en knækket ledning ud i døren i
stedet....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -= JF =-

Dato : 23-09-07 14:07

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Vær lige sikker på at det ikke er en knækket ledning ud i døren i
> stedet....

Er selvfølgelig en mulighed, men jeg tror nu at membranen er defekt.
En kvindestemme lyder helt normalt, mens en dyb herrestemme får
højttaleren til at brumme og skratte!

--
Mvh. John