Challenger på auktion
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 12:21

Hvem drømmer ikke om sådan et dyr til lidt søndagscruise?!...

http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=5790

--
/HB

Fra : master.clio@12move.d~

Dato : 22-09-07 16:02

Ikke jeg.

Gider sq ikke sådan en gammel gyngehest.

Nej så hellere denne her:
http://www.business.dk/article/20070922/luksus/309220001/

Venligst

Fra : ShutEye

Dato : 22-09-07 16:18

>Ikke jeg.

Heller ikke her

>Gider sq ikke sådan en gammel gyngehest.

:)

>Nej så hellere denne her:
>http://www.business.dk/article/20070922/luksus/309220001/

Ja for sa.... - fed bil!

>Venligst

ILM!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-09-07 17:26

Hej!

master.clio@12move.dk wrote:
> Ikke jeg.
>
> Gider sq ikke sådan en gammel gyngehest.

Den er ikke engang frigivet til salg endnu(!).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-09-07 21:01

master.clio@12move.dk wrote in news:1190473306.521498.216250
@o80g2000hse.googlegroups.com:

> Nej så hellere denne her:
> http://www.business.dk/article/20070922/luksus/309220001/

For mig har BMW's M modeller taget en forkert udvikling.

Det kan sgu ikke være rigtigt at man skal indstille bilen først, før man
kan fyre den max af. Det kan ikke være rigtigt at føreren skal afgøre
hvordan gearkasse, undervogn og motor skal opføre sig. Fint nok at bilen
kan justeres indenfor et bredt spektrum, men for dælen da: Den skal da
kunne finde ud af det selv.

Alternativt kan jeg anbefale Alpina B6. Det er den lynhurtige
landevejscruiser og motorvejsæder, som M6 efter min mening burde ha' været.

http://www.alpina-automobiles.com/de/automobile/b6/modelle_cabrio.php

Alpina har også (efter min mening) mere brugbare alternativer til de øvrige
M modeller, inkl. den nye M3.

M modellerne er blevet FOR sportslige uden at tage skridtet fuldt ud.
Overvægtige racerbiler... Alpina modellerne er hurtige GT biler.

Jeg glæder mig til BMW forhåbentlig bygger en M3 CSL. DET kunne være en fed
bil.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-09-07 08:43

On Sat, 22 Sep 2007 08:01:46 -0700, master.clio@12move.dk wrote:

>Ikke jeg.
>
>Gider sq ikke sådan en gammel gyngehest.
>
>Nej så hellere denne her:
>http://www.business.dk/article/20070922/luksus/309220001/

Gyngehest? Så har du vist ikke prøvekørt en moderne Dodge med en HEMI.
Jeg har både testet den moderne Charger og nye Magnum (som jeg endte
med at købe), og der er sgu bil for alle pengene. Komfortabel nok til
lange ture, men rå nok til en gang ræs. Der er mange, der har kigget
en ekstra gang, når de er blevet sat grundigt på plads af en
stationcar. Okay, den har så en HEMI med 340 HK i R/T trim....

Lad os endeligt se nogle flere moderne amerikanske muscle cars som
f.eks. Challenger og Camaro.

--
Lars Ehlers

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:36

<master.clio@12move.dk> skrev i meddelelsen
>Ikke jeg.

>Gider sq ikke sådan en gammel gyngehest.

>Nej så hellere denne her:
>http://www.business.dk/article/20070922/luksus/309220001/

Det er en genopstået legende der ikke engang er sat til salg endnu?!

--
/HB

Fra : Martin

Dato : 22-09-07 17:59

HB wrote:
> Hvem drømmer ikke om sådan et dyr til lidt søndagscruise?!...
> http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=5790

Yeah den er fed. De kan sgu designe biler derovre i USA. Og ikke ligesom
BMW's øjenbæ.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-07 21:25

Martin skriver:

> Yeah den er fed. De kan sgu designe biler derovre i USA. Og ikke ligesom
> BMW's øjenbæ.

Den der brede baglygte - føj da, den tiltaler ikke mig - resten er sådan
set fed nok...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe