Gæt pris på 20000km service.
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 11:44

Bilen:
Honda FR-V 1,8 executive Benz. manuel. årg. 2007.
Service udført hos den lokale Honda pusher - Auto-Centralen Aalborg.

Der blev intet skiftet ud over det sædvanlige:
4L Q8 Excel 5w40 olie.
Oliefilter.
Bundproppakning.
Så stod der noget med diverse materialer..
Og så liiige timelønnen.

Hvad mon det kostede?

--
/HB

Fra : Mikkel Lund

Dato : 22-09-07 11:52

HB skrev:

> [...]
> Oliefilter.
> Bundproppakning.
> Så stod der noget med diverse materialer..

1000kr

Mikkel Lund

Fra : Jakob

Dato : 22-09-07 13:28

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Oliefilter.
> Bundproppakning.
> Så stod der noget med diverse materialer..

2300kr

Fra : Klaus G.

Dato : 22-09-07 14:33

> Hvad mon det kostede?
1127kr.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Kim

Dato : 22-09-07 14:44

> [...]
> Oliefilter.
> Bundproppakning.
> Så stod der noget med diverse materialer..

Mellem 3500 og 4K.... Der er jo en grund til
at mange piver over service-omkostningerne

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:06

> [...]
> Oliefilter.
> Bundproppakning.
> Så stod der noget med diverse materialer..

Hvis dêt er et 20.000 km. service, så er
det sikkert dyrt, da du følger 'forskrifterne'.

Kørte du til QuickPot kunne du nøjes
med 350,- for olie incl. nyt oliefilter...med "time"løn..

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-09-07 12:34

"eque" <n/a> wrote in news:46f52f56$0$19382$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Kørte du til QuickPot kunne du nøjes
> med 350,- for olie incl. nyt oliefilter...med "time"løn..

Til gengæld ville der mangle et stempel i servicebogen - eller, der ville
mangle et stempel der kunne bruges til noget.

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 23-09-07 01:02

> [...]
> Oliefilter.
> Bundproppakning.
> Så stod der noget med diverse materialer..

3245,-

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-09-07 07:30

On Sun, 23 Sep 2007 02:02:09 +0200, "Gilbert....\(5750\)"
<gilbert@roen[remove]have.dk> wrote:

>3245,-

Fy for satan....er du sikker på at de ikke er kommet til at bonge dig
for 40 liter olie i stedet for 4,0 liter?

Jeg spørger, fordi at da min nu for længst solgte Getz skulle til 15.000
km-service, forsøgte de at bonge mig for 5.300 kr. i stedet for 17-1800
kr.
Det viste sig, at de, i stedet for 3,3 liter Castrol, havde bonget mig
for 33 liter.

Alternativt har de regnet datoen med i prisen.

Næste gang så forhør dig lige om prisen nogle steder først, for prisen
kan snildt ændre sig fra Honda-værksted til Honda-værksted.

--
Thomas

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-09-07 12:34

Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com> wrote in

> Det viste sig, at de, i stedet for 3,3 liter Castrol, havde bonget mig
> for 33 liter.

Går den så går den ;)

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:34

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>>> Oliefilter.

> [...]
>
> Næste gang så forhør dig lige om prisen nogle steder først, for prisen
> kan snildt ændre sig fra Honda-værksted til Honda-værksted.

Hr. Jensen - du ser ikke hvem du svarer

--
/HB

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 24-09-07 09:00

On Sun, 23 Sep 2007 20:34:14 +0200, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

>Hr. Jensen - du ser ikke hvem du svarer

Det gør jeg aldrig, en gang i mellem er jeg bare heldig at ramme den
rigtige afsender, hvilket altså ikke skete i det tilfælde.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-09-07 09:04

Nå, har du det også sådan?

--
Thomas

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 24-09-07 09:11

On Mon, 24 Sep 2007 10:03:36 +0200, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>Nå, har du det også sådan?

Årh, for fanden da også...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-07 12:20

HB skriver:

> Hvad mon det kostede?

1200-1400 kr

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:33

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Oliefilter.
> Bundproppakning.
> Så stod der noget med diverse materialer..

Det blev så Klaus G der kom tættest på, det kostede 1156kr.

Synes nu det er en ok pris for et service. Havde egentlig regnet med ca det
dobbelte.
Som Henrik Stidsen skriver ville der have manglet et brugbart stempel i
servicebogen. Var det en gammel potte var jeg givetvis kørt til Quick Pot
eller lign. Eller endda gjort det selv

--
/HB

Fra : Klaus G.

Dato : 23-09-07 20:51

> Det blev så Klaus G der kom tættest på, det kostede 1156kr.
Yes sir, det må så være første gang i al den tid i dk.fritid.bil at jeg har
været tættest på, og det er et par år eller fem nu :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 21:20

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Yes sir, det må så være første gang i al den tid i dk.fritid.bil at jeg
> har været tættest på, og det er et par år eller fem nu :)

Tillykke

--
/HB