Lambo på danske plader?
Fra : Tom

Dato : 21-09-07 13:50

Hej

Vildt chokeret så jeg i dag en sort Lamborghini på danske nummerplader helt
her ude på lars tynds mark. Hvem i danmark har dog råd til sådan et uhyre?
Nummerpladen startede med YN .. ...

Shyt den var bred i forhold til en alm bil

--
Tom

Fra : Bjarne

Dato : 21-09-07 14:01

Tjae, jeg så en i Århus (Orange) for 3 uger siden, der er en del af dem. Så
også en i fælledparken til skt Hans (Sort)...

Jeg har en kammerat der er politimand og han siger der er mange "banditter"
deres bruger deres sorte penge til store biler... Politiet er ligeglade og
de bliver ikke anmeldt til skat. Så Danmark er en nemt land hvad det
angår...

mvh
Bjarne

Fra : Tom

Dato : 21-09-07 14:04

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligeglade og de bliver ikke anmeldt til skat. Så Danmark er en nemt land

hehe, tja det VAR da en mulighed....her i vores lille landsby figurerer
faktisk en større klan af HA med hvad dertil hører af stjålne MB narkosalg
osv. så ,....hmmm

--
Tom

Fra : Bjarne

Dato : 21-09-07 14:16

> [...]
> faktisk en større klan af HA med hvad dertil hører af stjålne MB narkosalg

Hehehe tjae, sådan er det jo nok, forhandlerne er jo ligeglade, får de noget
kontant kasse så de glade. Men Lambo, mon ikke de fleste af den type er
lovligt registreret, eller er det mon bare noget jeg bilder mig ind.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 19:53

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message
> [...]
> ligeglade og de bliver ikke anmeldt til skat. Så Danmark er en nemt land

Der er efterhånden ikke så få håndværksmestre på vestegnen med sans for
polsk og baltisk arbejdskraft, der på ganske få år har tjent kassen, som er
brugt på superhuse i whisky bæltet og Ferrarier, Lamboer (jysk fænomen - i
Kbh. kører de i Ferrari), BMW M5 o.lgn.

Ulrik

Fra : Kim S

Dato : 21-09-07 21:25

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Der er efterhånden ikke så få håndværksmestre på vestegnen....

Er vestegnen = Jylland ??

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 22:02

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> wrote in message
> "Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Er vestegnen = Jylland ??

Det ku' det jo egentlig godt være. Min nabo nabo kom i kløerne på sådan en
(fra Vejle) da han skulle bygge nyt hus. Udover at entreprenøren
selvfølgelig gik konkurs midt i det hele - lige efter at nabo nabo havde
indvilget i at betale en meget stor regning - så opførte hans håndgangne
mænd sig helt ustyrligt. Vi var simpelthen nødt til at få fat i policen for
at få svumpuklerne til at flytte deres kæmpemæssige Toyota Land Cruisers
med tilhørende campingvogns store trailer ind til *siden* af vejen, så vi
andre kunne passere forbi - også mens sjakket sad og drak bajere. Polakkerne
og balterne var ikke de slemme, det var 3-4 leverpostejsdanskere, som førte
an i løjerne, og som så til sidst måtte en tur forbi politistationen, hvor
de almindelige sociale omgangsregler blev gennemgået i et letfatteligt sprog
for dem (som den vagthavende pædagogisk forklarede) over nogle timer før de
noget afdæmpede vendte tilbage til arbejdpladsen/byggerodet.

Derefter begyndte vi så at hilse på dem, når vi gik/kørte forbi, og
efterhånden blødte de da så meget op, at ukvemsordene blev afløst af
hilsebevægelser med hånd, arm og hovede. Nå - det varede kun til
entreprenøren gik konkurs, så forsvandt dette faverige indslag på en ellers
helt almindelig kedelig villavej.

Lad os bare sige at de kom fra vestegnen.

Ulrik

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-09-07 14:20

Tom har bragt dette til os:
> [...]
> Nummerpladen startede med YN .. ...
>
> Shyt den var bred i forhold til en alm bil

Teorien om narkopenge osv. skal nok passe.
Derudover er der også kommet temmelig mange murstensmillionærer der har
købt og solgt gennem de sidste 10 år, som pludselig har fået penge til
at indfri drengedrømmen.
Sjovt nok var der for første gang ballade til festen i Fælledparken
(efter lukketid) da der blev kørt CHGP 2007.
Det var selvfølgelig nogen nyrige der havde fået råd til en Ferrari,
som ikke kendte til sådan noget med fællesskab, og hygge sig sammen med
de andre, respektere at der er andre mennesker, osv.
De blev selvfølgelig _smidt_ ud! (jeg var der desværre ikke til at
overvære det).
Kai

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-09-07 16:19

On Fri, 21 Sep 2007 15:19:37 +0200, Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> [...]
>de andre, respektere at der er andre mennesker, osv.
>De blev selvfølgelig _smidt_ ud! (jeg var der desværre ikke til at

Hvorfor er det lige at det ikke forbavser mig. .o((

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-09-07 18:22

Folmer Rasmussen har bragt dette til os:

> Hvorfor er det lige at det ikke forbavser mig. .o((

Jeg ville have givet min højre arm for at have været der
Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-09-07 14:58

Tom skriver:

> Vildt chokeret så jeg i dag en sort Lamborghini på danske nummerplader helt
> her ude på lars tynds mark. Hvem i danmark har dog råd til sådan et uhyre?
> Nummerpladen startede med YN .. ...

Har billede af 2 jeg og konen mødte ved Århus nord. En stor
(Murcielago)og en lidt mindre (Gallardo) - begge på danske plader.
Omkring vejle kører en af de "små" rundt i en skrigorange farve (den
lokale B&O pusher så vidt jeg er informeret).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-09-07 17:09

> [...]
> Omkring vejle kører en af de "små" rundt i en skrigorange farve (den
> lokale B&O pusher så vidt jeg er informeret).

Har set en rød Ferrari i hans gård ved siden af butikken, så han er nok til
den slags biler

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Mogens

Dato : 21-09-07 19:26

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Vildt chokeret så jeg i dag en sort Lamborghini på danske nummerplader
> helt her ude på lars tynds mark. Hvem i danmark har dog råd til sådan et
> uhyre?

He he du bor sgu i uland, do
Mon det er din boss, der har skiftet sin MB S-klasse?

Hos Ferrari i Burlöv (Malmö) holder 2 danske Lamborghini's
til salg - en Gallardo samt en Murcielago cab. Ejeren har også
diverse Ferrari som F430, F599, F612 osv. - dansk registrerede...

> Shyt den var bred i forhold til en alm bil

ROFL - for satan da

Fra : Tom

Dato : 21-09-07 20:24

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> He he du bor sgu i uland, do
> Mon det er din boss, der har skiftet sin MB S-klasse?

Han kører kun rundt i en A8.

næh det vildeste man oplever her er nok en mazda 6 i mørkegrøn....så når der
endelig kommer en lambo, så taber man godt nok kæben ;)

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-09-07 20:46

> He he du bor sgu i uland, do
> Mon det er din boss, der har skiftet sin MB S-klasse?

Som Tom skriver, så har han aldrig kørt Mercedes - da han startede i
firmaet, kørte han i amerikanske øser a lá Chevrolet Caprice - derefter
blev det til en Cadillac STS, og nu har han så set lyset og kører i en A8L
6.0.
Limousinefirmaet som kører for firmaet har ligeledes skiftet over til VAG
produkter (A8 og "den forvoksede Passat") - det kommer også os andre
dødelige tilgode - det er faktisk ret behageligt at blive hentet i Hamburg
ved flyveren i en A8'er.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 21-09-07 21:33

> [...]
> blev det til en Cadillac STS, og nu har han så set lyset og kører i en A8L

Tom nævner ikke ordet aldrig.
Der var en udsendelse på TV om ham - da kørte han en
lys MB S-klasse

Fra : Tom

Dato : 21-09-07 21:42

> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tom nævner ikke ordet aldrig.
> Der var en udsendelse på TV om ham - da kørte han en
> lys MB S-klasse

Han har altid været særlig bilglad lige som sin far. Jeg har set ham i både
en stor firehjulstrækker som godt kunne være en MB, men også i Cevy og 750i
eller var 850i og også en del andre. Men firmabilen er lige nu en blå A8 som
ligner en alm familiekarosse hvis ikke det var for de to afgangsrør.
Underligt nok har jeg aldrig set ham i de rigtig flotte sportsvogne og lign.
.....virker som om man skal holde lav profil

--
Tom

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 21-09-07 19:49

On Fri, 21 Sep 2007 14:49:52 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>Shyt den var bred i forhold til en alm bil

Ja, den kunne have trukket en monstercampingvogn...

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Kim S

Dato : 21-09-07 21:28

"William 'Billy-Boy' Boysen" <Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> skrev i
meddelelsen news:ge48f352oll0vsmuonq77bh06n1aulbimu@4ax.com...

> Ja, den kunne have trukket en monstercampingvogn...

Nope... Den er godkendt til 0 i "tilladt påhæng"
Men hvem pokker sætter en CV efter en Lambo...

Mvh, Kim

Fra : Tom

Dato : 21-09-07 21:36

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Nope... Den er godkendt til 0 i "tilladt påhæng"
> Men hvem pokker sætter en CV efter en Lambo...

næh, jeg skulle også nok nøjes med kun at hænge en trailer på når jeg skulle
ud på lossepladsen med skrald

--
Tom

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-09-07 10:31

Tom kom med denne ide:
> "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> næh, jeg skulle også nok nøjes med kun at hænge en trailer på når jeg skulle
> ud på lossepladsen med skrald

Det ville jeg have svaret
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 20:01

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> uhyre?
> Nummerpladen startede med YN .. ...
>
> Shyt den var bred i forhold til en alm bil

He he..

Så for nogle dage siden en:
2007 Bentley Continental coupé (kæmpe stor og flot bil).
2007 Porche 911 Turbo (den lyder bare godt!)
Ny (hvid) Lamborghini Murcielargo... føj en lyd! yeeehaarr....

Det var ude på landet, nærmere betegnet Resenbro ved silkeborg (Ved pitten
Jyllandsringen).
Kunne heller ikke dy mig for at skulle ned i knæhøjde bagved bilerne...
brede men med fantastiske former .

--
/HB

Fra : Per O.

Dato : 21-09-07 20:36

> [...]
> uhyre?
> Nummerpladen startede med YN .. ...
>
> Shyt den var bred i forhold til en alm bil

Vi har en som holder flere gange ugentlig i Vejle på danske plader ..
mistænker at ejeren skifter lidt mellem Lambo'en og en AMG Mercedes. De
holder stort set samme sted, og aldrig samtidig.

/Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 21:15

> [...]
> uhyre?
> Nummerpladen startede med YN .. ...
>
> Shyt den var bred i forhold til en alm bil

hej tom, ja den har de også ligget og skudt af på omfartsvejene ved næstved,
den lyder SÅ sygt !!! og ja FØJ den er bred, og så er det noge unge gutter
der sidder i den :)

Mvh
Morten

Fra : Bruno

Dato : 21-09-07 21:39

Tom wrote:
> [...]
> her ude på lars tynds mark. Hvem i danmark har dog råd til sådan et uhyre?

Ganske mange vil jeg tro basseret på det bilpalads MLA har bygget i Kbh.

http://www.mla.dk/

Det er et sted jeg godt ville havde som legeplads

Mvh
Bruno

Fra : Tom

Dato : 21-09-07 21:47

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Ganske mange vil jeg tro basseret på det bilpalads MLA har bygget i Kbh.
>
> http://www.mla.dk/
>
> Det er et sted jeg godt ville havde som legeplads

hmmm ud fra hukommelsen så var det vist en Murcuelago LP640, det ligner den
på udstødningen....føj en fed bil

--
Tom