Haynes manual til Aygo ?
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 21-09-07 07:53

Hej

Kan ikke finde en Haynes manual til min Toyota Aygo. Går ud fra, at
den ikke er lavet endnu.

Findes der andre bøger på markedet magen til Haynes ?

mvh
Michael Kristensen

Fra : retroman

Dato : 21-09-07 08:45

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

hvorfor det ?

den findes online
http://kortlink.dk/toyota-europe/4777

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-09-07 16:25

mbk112@hotmail.com wrote:
> Hej
>
> Kan ikke finde en Haynes manual til min Toyota Aygo. Går ud fra, at
> den ikke er lavet endnu.
>
> Findes der andre bøger på markedet magen til Haynes ?

Du kunne jo bare logge direkte ind i Toyota's eget værkstedssystem
"Toyota Techdoc" (find selv på google..). Alle eldiagrammer,
reperationsvejledninger, fejlfinding og rimelig dokumentation er til
rådighed. Og det gælder alle nye Toyota'er (siden 2002 cirka).

Det koster ca. 25 kroner* og kan VARMT anbefales!

*) For 25kroner får du adgang i 1 time, og så kan du se hvor mange PDF
filer og html sider du kan nå at gemme på din harddisk. Det er lovligt
at gemme på disk, men ikke lovligt at videregive.

-Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 16:52

"Thomas Jørgensen" <thomas@no-spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> filer og html sider du kan nå at gemme på din harddisk. Det er lovligt at
> gemme på disk, men ikke lovligt at videregive.

Det er sku' smart. Ved du om der findes noget tilsvarende til andre
fabrikanter? Jeg er specielt interesseret i Skoda.

Mvh. Ulrich

Fra : F.Larsen

Dato : 22-09-07 10:31

"Ulrich Sørensen" <ulrich (dot) sorensen (at) mailme (dot) dk> wrote in
message news:46f3e8b3$0$25273$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det er sku' smart. Ved du om der findes noget tilsvarende til andre
> fabrikanter? Jeg er specielt interesseret i Skoda.

jeg er interreseret i manual til vectra c ?

--
Flemming

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-09-07 14:50

F.Larsen wrote:

> jeg er interreseret i manual til vectra c ?

Køb en Haynes.. Jeg tror kun det er Toyota som tør offentliggøre al
deres værkstedsdokumentation

-Thomas

Fra : retroman

Dato : 22-09-07 19:43

> Køb en Haynes.. Jeg tror kun det er Toyota som tør offentliggøre al deres
> værkstedsdokumentation
>
> -Thomas

Fiat har det også,- søg på google efter 'fiat eper'

Fra : N/A

Dato : 23-09-07 11:09

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 23-09-07 11:09

Møller wrote:

> og http://www.peugeot.com/services/doctech/en/default.htm
>
> men pæne priser, og bemærk sammenhængende periode, ligesom visse
> hotspot.

Det ser da ud til at kun _værksteder_ har fuld adgang til
reperationsvejledninger, teknisk dokumentation og
vedligeholdelsesdetaljer ;)

-Thomas