Roskilde Øst en torsdag eftermiddag
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 20-09-07 20:44

Hvad skal man sige ? Kobergh's ??

Jeg grubler lidt over hvad der foregår oppe i roen på folk - når der
er tæt kø, afholder man sig da søreme ikke for at benytte nødsporet

Bare synd for nogen .... især et par danskere af udenlandsk herkomst,
i en forhenværende Minitrans kassevogn , at en af bilerne i den
normale kø i svingbanen fik motorproblemer og måtte "spærre nødsporet"

Hold op et grin mange fik sig ;)

Skuet blev ikke mindre sjovt af at bemeldt grønthandlerbil, ikke kunne
bakke, på grund af et par andre fjolser
--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-09-07 20:49

On Thu, 20 Sep 2007 21:44:12 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

> [...]
>
>Hold op et grin mange fik sig ;)
>
>Skuet blev ikke mindre sjovt af at bemeldt grønthandlerbil, ikke kunne

Det blev udtrykkeligt nævnt i trafikradioten, at det hele skyldtes at
du holdt næsten stille for at glo på en Lupo der var punkteret. .o))

Det kan du ikke med rimelighed forlange, at en ny-dansker skal kunne
forstå, vel?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 20:51

> [...]

>Jeg grubler lidt over hvad der foregår oppe i roen på folk - når der
>er tæt kø, afholder man sig da søreme ikke for at benytte nødsporet

Det sker sq da hele tiden. Her til morgen kom en svensk indregistreret
kassevogn med poker-rekvalmer drønende indenom i nødsporet kort før
Holbæk-motorvejen slutter sig til os andre på M3, der i dagens
anledning havde små fikse servitøser til at dele kaffe ud til de
ventende - eller var det noget jeg drømte i nat?.. (hvordan kan man
kalde det en motorringvej, når man aldrig når over 40?

> [...]
>
>Hold op et grin mange fik sig ;)
>
>Skuet blev ikke mindre sjovt af at bemeldt grønthandlerbil, ikke kunne

Fed værkstedshumor ) Så mangler vi bare at nr. 3 bagved er en af
dem med akvarium på taget, så der kan blive skrevet små hilsner
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : N/A

Dato : 21-09-07 10:27

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-09-07 10:27

On Fri, 21 Sep 2007 11:13:22 +0200, Møller <M@g2net.dk> wrote:

>Fik du "repareret" til trafikken begyndte at glide igen?

>--

Hvad er det der antydes her?

Noget med civil ulydighed?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 21-09-07 18:05

Møller <M@g2net.dk> skrev :

>Fik du "repareret" til trafikken begyndte at glide igen?

Aner ikke hvad du hentyder til ;)

--
Jan_stevns