Dagens grin.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-09-07 20:22

Jeg har stjålet følgende:

En mand ankommer til sin yndlingsrestaurant, og bliver hurtigt henvist
til sit stambord.

Da han får menukortet bemærker han en død-sexet og meget smuk kvinde
bare 2 borde henne, og hun sidder også alene.

Han beslutter sig for at kalde tjeneren hen.

"Gider du sende sådan en flaske..."siger han, pegende i menukortet på
husets dyreste flaske hvidvin i menukortet "... over til hende ved det
bord, og sige at den er fra mig?" spørger han tjeneren, idet han
stopper en to-hundrede-lap diskret i tjenerens brystlomme.

Det gør tjeneren selvfølgelig, og kort efter ser manden tjeneren styre
hen mod kvinden med den dyre flaske vin på bakken. Kvinden kigger hen
på vores mand, men i stedet for at lade tjeneren åbne vinen, lader hun
den stå på sit bord, og rækker tjeneren en seddel.

Tjeneren går direkte hen til vores mand, og rækker ham sedlen.

Hvis jeg skal acceptere den flaske vin fra dig, så skal du have en
Mercedes i garagen, 10 millioner på bankkontoen, og 18 centimeter i
dine bukser.

Kort efter vender tjeneren tilbage til kvindens bord med en seddel.
Hun
folder den ud...

Kære frøken,

I min garage befinder der sig to Ferrari F40'er, en Ferrari F50, en
Mercedes S600 og en Jaguar XJ12.

På min bankkonto befinder der sig over 90 millioner kroner.

Men jeg er fand'me ligeglad med hvor lækker du er - jeg skærer sgu
ikke
10 centimeter af sjoveren for din skyld. Bare send vinen

Det er s'gu ikke engang rigtigt OT.

--

Venlig hilsen
Folmer