Mulighed for at købe en ægte klassiker med~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-09-07 16:15

Hej gruppe,

Mon ikke dette var et oplagt køb for nogle af koryfæerne i denne gruppe -
jeg tænker såmænd først og fremmest på en vis bamsebjørn...

http://www.lauritz.com/ItemList/ItemList.Aspx?STA=3&FText=rover&LanguageId=5

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Martin

Dato : 20-09-07 16:26

Aldrig i livet! JEg skal sgutte lugte af søvndal!

Fra : Fly Christensen

Dato : 20-09-07 17:25

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
>
> Mon ikke dette var et oplagt køb for nogle af koryfæerne i denne gruppe -
> jeg tænker såmænd først og fremmest på en vis bamsebjørn...

Foregående ejer er for mig al rigelig grund til _ikke_ at købe bilen.

Fly

Fra : prt

Dato : 20-09-07 19:28

Det er et problem !!

Når hr. søvnwalker måske engang står overfor ST.Peder og vil ind i paradis,
ser St.Peder på ham og siger : broder, du har kørt engelsk bil, kom dog ind,
du har haft dine prøvelser på jorden !, og så kan vi andre glemme alt det
andet hr. søvnwalker har bedrevet.! og hvad så?

Fra : Slaine

Dato : 20-09-07 19:19

10,8 km/l

manden har må jo have skreget af grin over alle de fjolser der har stemt på
ham igennem årene, når han er kørt hjem efter en ophedet debat om co2
udslip og de "slemme slemme" privatbilister som ikke kan finde ud af at
bruge de offentlige

man kan undres, men det er jo den fløj som jo mener at moral er godt og så
må dobbeltmoral være dobbelt så godt

/Martin