DSB optager parkeringspladser - flot !!
Fra : Thomas H.

Dato : 19-09-07 20:23

Blev lettere irriteret i dag, da jeg ikke kunne finde en parkeringsplads i
indre København, ikke at det normalt er let, men det var lige en tand
sværere i dag, fordi der på 10-15 pladser hvor jeg var, stod nogle store
betonklodser med et oppusteligt S-tog på og spærede pladsen! Jeg ringede til
DSB og spurgte hvad det var de havde gang i, det var noget DSB-S-tog var
blevet enige om med Københavns kommune, for at reklamere for nogle nye
køreplaner!
Det er da flot at spære de i forvejen alt for få pladser med den slags,
jeg klarede fandt dog en efter at have kørt lidt rundt og forurenet 5
minutters tid, men principielt er det da lidt klamt, at "konkurrere" på den
måde - måske skulle man sætte 10-15 biler ud på skinnerne rundt omkring i
landet, med bannere der sagde "Tag bilen, togene kører ad helvede til i dag"

Hvorfor laver bilorganisationerne aldrig reklamer hvor de gør grin med de
kollektive transportmidler, ligesom "Harry", er det så politisk ukorrekt at
der ville give bagslag?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-09-07 07:41

Thomas H. wrote:
> Hvorfor laver bilorganisationerne aldrig reklamer hvor de gør grin med de
> kollektive transportmidler, ligesom "Harry", er det så politisk ukorrekt at
> der ville give bagslag?

Fordi der ikke er nogen bilister der ønsker flere biler på vejene?

--
vh
Torben

Fra : Jakob

Dato : 20-09-07 12:06

> Fordi der ikke er nogen bilister der ønsker flere biler på vejene?
>
> --
> vh
> Torben

Præcis. Det ville være et drømme scenarie hvis 90% af danskerne tog toget ;)

Fra : ShutEye

Dato : 20-09-07 12:25

> Præcis. Det ville være et drømme scenarie hvis 90% af danskerne tog toget
> ;)

Hvorfor kommer i så ikke i gang?
Så kan JEG ha' vejene for mig selv :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-09-07 12:58

ShutEye wrote:

> Hvorfor kommer i så ikke i gang?
> Så kan JEG ha' vejene for mig selv :)

Jeg tager normalt cykel eller MC hvis jeg er alene - så skal du bare
undvære midterstriben engang imellemn

--
vh
Torben

Fra : ShutEye

Dato : 20-09-07 16:01

> Jeg tager normalt cykel eller MC hvis jeg er alene - så skal du bare
> undvære midterstriben engang imellemn

Heh :)

Fra : Per Thomsen

Dato : 20-09-07 12:47

> Hvorfor kommer i så ikke i gang?
> Så kan JEG ha' vejene for mig selv :)

Jeg tror det var meningen, at du skulle tilhører de 90% :)

Per

Fra : ShutEye

Dato : 20-09-07 16:00

> Jeg tror det var meningen, at du skulle tilhører de 90% :)

Næh hov!!