fartpilot til 3 hastigheder?
Fra : Sven

Dato : 19-09-07 20:09

Hej.
Kan man købe en fartpilot, som kan huske 3 forskellige hastigheder, som man
let kan skifte imellem? Hvis ja, hvor, og hvad koster sådan en (jeg er TRÆT
af fartbøder)

Sven

Fra : Brian

Dato : 19-09-07 20:41

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> man let kan skifte imellem? Hvis ja, hvor, og hvad koster sådan en (jeg er

Har du kigget på AP500/AP800 modellerne og tilbehør? Mener den kan sådan
noget...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-09-07 21:07

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i meddelelsen
> [...]
> man let kan skifte imellem? Hvis ja, hvor, og hvad koster sådan en (jeg er

AP-fartpiloterne kan. Vi har en pind som fartpilot i Puma´en, den har 2
hastigheder for enden af pinden på 2 små knapper og 1 i armen ved at bevæge
den op og ned. Kun de 2 i pinden kan huskes, den 3. stiller man hver gang.
De har også en betjening med 3 knapper til hver sin faste hastighed. Den er
dog ikke så køn at se på.

--
Per

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 20-09-07 05:23

On Wed, 19 Sep 2007 21:09:21 +0200, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>let kan skifte imellem? Hvis ja, hvor, og hvad koster sådan en (jeg er TRÆT

Ja, det findes. Jeg bruger selv CM-10 på gearstangen og en Kontrol
boks m/3 hastigheder. Se link:
http://www.jariauto.dk/shop/search-1.html?keyword=fartpilot

Vh. Klaus