Viskerblade fra Thansen er noget skrammel
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 18:02

Købte et sæt flex viskerblade til min 406er - 60 og 55 cm. De yderste 5 cm
på det længste af bladene rørte slet ikke ruden, når det nåede op i
synsfeltet. Sikke noget skrammel.

Ulrik

Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-09-07 18:35

Ulrik Friis skrev:
> Købte et sæt flex viskerblade til min 406er - 60 og 55 cm. De yderste 5
> cm på det længste af bladene rørte slet ikke ruden, når det nåede op i
> synsfeltet. Sikke noget skrammel.
>
> Ulrik

Kedeligt. Jeg har et par som er meget kortere, de virker fint på 8. md
og jeg er rigtigt glade for dem.

Mikkel Lund

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 06:46

> Købte et sæt flex viskerblade til min 406er - 60 og 55 cm. De yderste 5 cm
> på det længste af bladene rørte slet ikke ruden, når det nåede op i
> synsfeltet. Sikke noget skrammel.

Jeg køber kun valeo viskere hos thansen, og de er perfekte :)

Mvh
Morten

Fra : JL

Dato : 20-09-07 15:39

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> wrote in message

> Jeg køber kun valeo viskere hos thansen, og de er perfekte :)
>
> Mvh
> Morten

Enig. Valeo er gode.

Fra : ShutEye

Dato : 20-09-07 16:04

> Enig. Valeo er gode.

Det er da godt nok noteret!
Det er nogen LIDT andre priser end nede på tanken :)

Fra : John Sahl

Dato : 20-09-07 08:46

Ulrik Friis wrote:
> Købte et sæt flex viskerblade til min 406er - 60 og 55 cm. De yderste
> 5 cm på det længste af bladene rørte slet ikke ruden, når det nåede
> op i synsfeltet. Sikke noget skrammel.

Flex viskerbladene virker kun hvis ruden er rimeligt plan, hvis den krummer
meget i kanterne så er det noget lort. Jeg har selv lige kasseret sådan en
og monteret en god "normal" visker på min bil.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't