Gearknop på peugeot 306
Fra : Skovge

Dato : 19-09-07 10:57

Nogen der ved hvordan man afmonterer sådan en fætter - læderet er slidt i
stykker så der må en andne på - men så vidt jeg lige kan lure er der hverken
skruer eller gevind.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 19-09-07 15:57

Den er presset på. For af afmontere den skal du skære den over med en
vinkelsliber

Fra : ShutEye

Dato : 19-09-07 20:28

> Den er presset på. For af afmontere den skal du skære den over med en
> vinkelsliber

Er det sådan man skiller franske biler ad???

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-09-07 07:42

ShutEye wrote:

> Er det sådan man skiller franske biler ad???

Sådan kan man skille alle biler ad. Hammer og vinkelsliber er det eneste
reelle universalværktøj

--
vh
Torben

Fra : ShutEye

Dato : 20-09-07 09:07

> Sådan kan man skille alle biler ad. Hammer og vinkelsliber er det eneste
> reelle universalværktøj

Heh :) Det kan der være noget om!

Fra : Skovge

Dato : 20-09-07 14:18

"Martin Kristensen" <automakkeren@FJERNMIGmail.dk> skrev i en meddelelse
> Den er presset på. For af afmontere den skal du skære den over med en
> vinkelsliber
> "Skovge" <webmail@atomicdata.dk> skrev i en meddelelse

Det er godt nok noget seriøst værktøj til sådan en lille operation må man
sige - men jeg må jo ud og starte op under den gode gamle 1200hk
vinkelskærer så.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-09-07 14:34

Skovge wrote:

> Det er godt nok noget seriøst værktøj til sådan en lille operation må
> man sige - men jeg må jo ud og starte op under den gode gamle 1200hk
> vinkelskærer så.

Seriøst værktøj, osse i den grad!

Hvordan får du egentlig strøm nok til den der 900 kilowatt vinkelskærer?

Ebbe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-09-07 15:14

Skovge skriver:

> Det er godt nok noget seriøst værktøj til sådan en lille operation må man
> sige - men jeg må jo ud og starte op under den gode gamle 1200hk
> vinkelskærer så.

Fuck, den kan du ikke få ind i bilen.....

Jeg har mange gange stået ovenpå en 900kW "elmotor" (generator). Sådan
en får du altså svært ved at skubbe ind over forsædet og over til
gearstangen......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : joppe

Dato : 19-09-07 21:27

Jeg ville ikke bruge vinkelsliber inde i bilen men klippe den helt
oppe med en stor boltsaks. Pas på den ikke bliver så skæv at den nye
ikke kan komme på