SKAT´s latterlige klistermærke ?
Fra : King da Silva

Dato : 17-09-07 22:34

Hvis man har en 10 år gammel Hi-ace på gule plader som man har købt privat,
skal man så også svine sin bil til med SKAT´s tåbelige klistermærke "Bilen
må bruges privat" ?

Er det ikke kun biler op til 5 år, som er berørt af momsreglerne, da momsen
afskrives lineært med 20% /år.

Ville de bedste ikke være bare at lade være med at sætte det på, så en
masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri, uden
at der er hold i det

Fra : langwadt@ieee.org

Dato : 18-09-07 01:33

On 17 Sep., 23:34, King da Silva <nos...@noname.invalid> wrote:
> [...]
>
> Ville de bedste ikke være bare at lade være med at sætte det på, så en
> masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri, uden

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1648217

-Lasse

Fra : KASO

Dato : 18-09-07 06:29

"King da Silva" <nospam@noname.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ville de bedste ikke være bare at lade være med at sætte det på, så en
> masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri, uden

Nej, hvor har du det hårdt! Din stakkel - tænk, hvis du skal udstyre din
fine, gamle kassevogn med kæmpestort, grimt klistermærke på str. med en
femmer - bare fordi du vil spare nogle hundredetusinde kroner. Hvor er det
synd for dig. Jeg kan godt forstå, hvis du ikke kan glæde dig over
besparelsen med sådanne trænglser!

[/ironi]

Fra : Brian

Dato : 18-09-07 18:16

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> femmer - bare fordi du vil spare nogle hundredetusinde kroner. Hvor er det
> synd for dig. Jeg kan godt forstå, hvis du ikke kan glæde dig over

hmm, okay...

Fra : Peter

Dato : 18-09-07 07:17

"King da Silva" <nospam@noname.invalid> skrev i en meddelelse

> masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri,

Hvis en lommetyv stjæler penge fra dig, synes du så det er stikkeri at melde
ham ?

For det er jo nøjagtigt det samme med folk der snyder i skat. Så par mig for
ord som stikkeri og jantelov.
Det er sund fornuft at melde skattesnydere, lommetyve pædofile (ja jeg
sætter dem i samme gruppe) osv.

Mvh Peter

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-09-07 07:20

Peter wrote:

> For det er jo nøjagtigt det samme med folk der snyder i skat. Så par
> mig for ord som stikkeri og jantelov.
> Det er sund fornuft at melde skattesnydere, lommetyve pædofile (ja jeg
> sætter dem i samme gruppe) osv.

Hvor sølle....

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Peter

Dato : 18-09-07 08:47

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Peter wrote:

..

> Hvor sølle....
>
> --
> mvh.
> Kim Frederiksen

Jeg går ud fra du selv betaler for dit hospitalsophold, dine børns skolegang
mv. når du synes det er ok at snyde i skat og derved stjæle fra os andre.
Hvem er den sølle person her !

Ps. skal vi ikke gå i dk mudderkastning i stedet ?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-09-07 08:48

Peter wrote:

> Jeg går ud fra du selv betaler for dit hospitalsophold, dine børns
> skolegang mv. når du synes det er ok at snyde i skat og derved
> stjæle fra os andre. Hvem er den sølle person her !

Den sølle person er sladrehanken, stol trygt på det.

> Ps. skal vi ikke gå i dk mudderkastning i stedet ?

Nej

Fra : Peter

Dato : 18-09-07 09:34

> Den sølle person er sladrehanken, stol trygt på det.

Kim, det er jeg er glad for du mener , vil du ikke lige oplyse din adresse
og og hvor du lægger nøglen, da du jo ikke vil SLADRE hvis jeg stjæler fra
dig.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-09-07 11:29

Peter wrote:

> Kim, det er jeg er glad for du mener , vil du ikke lige oplyse din
> adresse og og hvor du lægger nøglen, da du jo ikke vil SLADRE hvis
> jeg stjæler fra dig.

Næste gang jeg møder dig, pander jeg dig ned og tager 5.000,- fra din pung.
Skulle det ske du ikke har 5.000,- på dig, er det at betragte som om du har
stjålet 5.000,- fra mig... i hvert fald ilg. din egen logik.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 11:33

Kim Frederiksen formulerede tirsdag:

> Næste gang jeg møder dig, pander jeg dig ned og tager 5.000,- fra din pung.
> Skulle det ske du ikke har 5.000,- på dig, er det at betragte som om du har
> stjålet 5.000,- fra mig... i hvert fald ilg. din egen logik.

Kan i ikke lige finde den pæne tone frem, i er i et offenligt rum.
Kai

Fra : Peter

Dato : 18-09-07 11:48

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Kim Frederiksen formulerede tirsdag:

> Kan i ikke lige finde den pæne tone frem, i er i et offenligt rum.
> Kai

Jo Kai

Nu er Kim jo røget i mit killfilter, så jeg kan ikke se hvad han skriver.
Men udfra det du citerer, så er det tydeligt at han ikke forstår at når man
snyder staten, snyder man alle de borgere der betaler skat. De penge der
snydes for i skat, moms og afgiter kan jo kun tages fra dem der betaler.

Så den analogi Kim femlægger er ulogisk.

Jeg synes det er synd for Kim så jeg vil da gerne tilbyde at hjælpe ham -
men med regning

Fra : Lar

Dato : 18-09-07 11:54

"Peter" <petros@petroliumdanmarksnathuer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det er synd for Kim så jeg vil da gerne tilbyde at hjælpe ham -
> men med regning

Ja han lyder som en tumbe ham Kim. Håber han flytter til uruguay hvor han
ikke betaler skat men må klare sig selv.

Ha ha

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-09-07 11:56

Peter wrote:

> Nu er Kim jo røget i mit killfilter, så jeg kan ikke se hvad han
> skriver.

Hvorfor svarer du mig så direkte længere oppe i tråden.

> [...]
> forstår at når man snyder staten, snyder man alle de borgere der
> betaler skat. De penge der snydes for i skat, moms og afgiter kan jo

Jeg ser det nu mere som om det er staten der snyder os alle til at begynde
med, idét ingen nogensinde er blevet spurgt om de enten vil betale skat
eller modtage service fra det offentlige, men det er en helt anden
diskussion.

Hvis alternativet til ikke at betale moms af et køretøj er at man slet ikke
havde købt køretøjet til at begynde med, ville staten ikke have modtaget en
krone alligevel. I øvrigt synes jeg at bilskatterne er ALT for høje, taget i
betragtning at vi samtidig har et af verdens højeste skattetryk på
arbejdsindkomster og Europas ringeste sundhedsvæsen. Tilgiv mig at jeg ikke
har ondt af staten hvis de mister et par kroner i ny og næ.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-09-07 13:09

Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> begynde med, idét ingen nogensinde er blevet spurgt om de enten vil
> betale skat eller modtage service fra det offentlige, men det er en

En del af skatten går jo også til de veje, du benytter når du kører bil. Så
jo, du får også noget ud af skattepengene. Derudover har vi i Danmark for
længe siden vedtaget at vi vil have et solidarisk samfund, dvs. for en del
af os gælder at vores indbetalte skat i temmelig høj grad overstiger hvad vi
får igen fra stat, kommune etc.. Kan man ikke leve med det, vil jeg foreslå
at man flytter til et af de andre lande, der har valgt at indrette sig
anderledes. USA, for eksempel.

> [...]
> have modtaget en krone alligevel. I øvrigt synes jeg at bilskatterne
> er ALT for høje, taget i betragtning at vi samtidig har et af verdens

Det er kun rigtigt hvis man udelukkende ser på direkte skatter. Hvis man
derimod tager det hele med (f.eks. er arbejdsgiverafgifter over 30% i
Sverige og under 1% i Danmark) bliver billedet faktisk noget anderledes. Så
viser det sig at både svenskere og tyskere er hårdere beskattede end vi er.

Ebbe

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-09-07 13:28

Ebbe Kristensen wrote:

> En del af skatten går jo også til de veje, du benytter når du kører
> bil. Så jo, du får også noget ud af skattepengene.

De har også veje i USA. Er det forøvrigt ikke vægtafgiften/den "grønne"
ejerafgift, der skal dække vedligehold af veje?

> [...]
> samfund, dvs. for en del af os gælder at vores indbetalte skat i
> temmelig høj grad overstiger hvad vi får igen fra stat, kommune etc..

Aha. På samme måde som "vi" har besluttet at betale bilerne 3 gange?

> Kan man ikke leve med det, vil jeg foreslå at man flytter til et af
> de andre lande, der har valgt at indrette sig anderledes. USA, for
> eksempel.

Hvorfor skulle man dog det når "man" er dansker?

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-09-07 13:49

Kim Frederiksen wrote:

> De har også veje i USA.

Betalt af skatterne på samme måde som her. Det er som det er sagt, "Her i
livet er to ting sikre, døden og skatterne".

> Er det forøvrigt ikke vægtafgiften/den
> "grønne" ejerafgift, der skal dække vedligehold af veje?

I det danske skattesystem opererer man kun meget sjældent med øremærkede
skatter. Så nej, det ville undre mig meget hvis det var tilfældet.

> Aha. På samme måde som "vi" har besluttet at betale bilerne 3 gange?

Det er faktisk to meget forskellige ting. Det solidariske samfund betyder
f.eks. at vi tager os af de svage, at de /fleste/ sundhedsydelser ikke
betyder penge op af lommen (der er undtagelser, f.eks. tandlæge og medicin).

Den høje registreringsafgift er én af de måder der benyttes til at kradse
nogle af kronerne, der skal financiere samfundet ind på. Vi kunne sagtens
have en høj registreringsafgift uden at have et solidarisk samfund og
omvendt. Men hvis vi skal af med registreringsafgiften, skal vi enten
acceptere at der så er nogle ting, vi tager for givet, der ikke længere er
det eller osse skal vi betale for det på en anden måde.

> Hvorfor skulle man dog det når "man" er dansker?

At være dansker betyder bl.a. at man betaler en relativt høj skat. Det var
mit klare indtryk at det bryder du dig ikke om og derfor kom jeg med et
forslag til hvordan du slipper for det.

Ebbe

Fra : Brian

Dato : 18-09-07 18:18

> [...]
> med, idét ingen nogensinde er blevet spurgt om de enten vil betale skat
> eller modtage service fra det offentlige, men det er en helt anden

Flyt dog til et land der passer bedre til dit højst mærkværdige syn på
samfundet...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-09-07 08:47

Brian wrote:

> Flyt dog til et land der passer bedre til dit højst mærkværdige syn på
> samfundet...

Gør du også det hvis du ikke er enig med den siddende regering? Hvad er der
galt i at ønske forandringer i sit eget land. Hvis alle gjorde som du
foreslår, ville befolkningen blive reduceret til kun at bestå af dem der
stemmer på de siddende regeringspartier. Når det er sagt, ønsker jeg ikke at
afskaffe "velfærssamfundet" - omend man skal være noget blåøjet for ikke at
kunne se, at der sidder nogle mennesker og forvalter skattekronerne alt
andet end optimalt. Ellers ville f.eks. vores sundhedsvæsen ikke være i en
så sørgelig forfatning, samtidig med vores gigantiske skattetryk. Vores
samfundsmodel er jeg ganske enig i, jeg pointerer bare at du og jeg aldrig
er blevet spurgt om vi ønsker at forvalte vores lønkroner på denne måde -
intet andet.

Fra : Martin

Dato : 18-09-07 21:18

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> pung. Skulle det ske du ikke har 5.000,- på dig, er det at betragte
> som om du har stjålet 5.000,- fra mig... i hvert fald ilg. din egen

Idiot

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-09-07 08:48

Martin wrote:

> Idiot

Har du noget konstruktivt at bidrage med, eller slap argumenterne op?

Fra : N/A

Dato : 18-09-07 12:11

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-09-07 12:11

Møller wrote:

> Så er du vist placeret.
>
> Da du ikke opstiller grænser: for f.eks
> tip om voldsforbryder, f.eks 10 årige pige slået ned i Hellerup.
> 40 årige stukket ned med spist våben
> Cyklist dræbt af flugtbillist
> Tyveri af dit stereoanlæg
> parkeringsbule på din bil
> Sort arbejde
> Socialt bedrag.
> Røveri af din mobiltelefon
> Rambuktyveri af guldsmedebutik
> Skattefusk af internationale kapitalfonde
> Glemme indtægt på din egen selvangivelse.

Der er ingen grænser. Verden er grå. Har du aldrig nogensinde fået udført et
stykke sort arbejde eller selv udført et? Eller gjort en vennetjeneste der i
stedet kunne have været udført af en håndværker? Eller forbedret dit eget
hus med dine egne hænder og derved sparet en håndværker. Alt det ovenstående
er faktisk ulovligt.

Fra : Lars [6710]

Dato : 18-09-07 14:01

Kim Frederiksen skrev:

> Der er ingen grænser.

Der er masser af grænser... men det er tydeligt at du ikke ser dem,
eller ikke vil se dem

> Verden er grå.

Stakkels dig ... det forklarer jo meget

> Har du aldrig nogensinde fået udført et
> stykke sort arbejde eller selv udført et?

Kan ikke huske det......

> [...]
> hus med dine egne hænder og derved sparet en håndværker. Alt det ovenstående

Du er ret meget på vildspor.
Hvor er det lige at du har din ekspertviden fra ????
Selvfølgelig må man da gøre en vennetjeneste og selvfølgelig må man da
reparere på sit eget hus eller bil for den sags skyld (hvis man da
ellers selv synes det er fedt)

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-09-07 08:43

Lars [6710] wrote:

> Stakkels dig ... det forklarer jo meget

Hvis du tror at Verden er sort/hvid så er det altså ikke mig der er på
vildspor.

Fra : King da Silva

Dato : 19-09-07 23:28

On Tue, 18 Sep 2007 12:58:41 +0200, Møller wrote:

> er du nok nærmest i kategorien: Umoralsk, samfundssnylter og nærmest
> samfundsskadelig.

Helt enig der.
Han er direkte samfundsskadelig for os almindelige mennesker. Han skulle
helle holde lidt øje med kongehuset og deres totale skattefrihed og enorme
kontanthjælp de får.
Der er ufatteligt at folk kan synke så lavt og vide så lidt om hvad der
sker i det virkelige liv.

Fra : King da Silva

Dato : 19-09-07 23:21

On Tue, 18 Sep 2007 09:47:21 +0200, Peter wrote:

> Jeg går ud fra du selv betaler for dit hospitalsophold, dine børns skolegang
> mv. når du synes det er ok at snyde i skat og derved stjæle fra os andre.
> Hvem er den sølle person her !

Fuck da af med dit pis om hospitaler, plejehjem, og alt det andet snot som
uvidende tumper altid bruger. Danmark har nogle af Europas dårligste
hospitaler og plejehjem. Folk dør af sine cancersygdomme allerede inden der
er blevet påbegyndt behandling 1-3 måneder efter mistanke om cancer.

Fra : alexbo

Dato : 18-09-07 08:48

"King da Silva" skrev

> Hvis man har en 10 år gammel Hi-ace på gule plader som man har købt
> privat,
> skal man så også svine sin bil til med SKAT´s tåbelige klistermærke "Bilen
> må bruges privat" ?
Nej.

> da momsen afskrives lineært med 20% /år.
Vås.

> Ville de bedste ikke være bare at lade være med at sætte det på, så en
> masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri, uden
> at der er hold i det
Jow.

mvh
Alex Christensen

Fra : King da Silva

Dato : 19-09-07 23:30

On Tue, 18 Sep 2007 09:47:41 +0200, alexbo wrote:

> Vås.
Inkompetente fjols

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-09-07 05:18

King da Silva skriver:

> Inkompetente fjols

Kam man som privatperson da afskrive moms ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning

Dato : 18-09-07 09:12

>Ville de bedste ikke være bare at lade være med at sætte det på, så en
>masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri, uden
>at der er hold i det
Problemet er, at du får en bøde når du ikke har mærket på, hvis du er
berettiget til at bruge det. Fra 1. oktober kører Skat razzia.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 09:17

Henning har bragt dette til verden:
> Problemet er, at du får en bøde når du ikke har mærket på, hvis du er
> berettiget til at bruge det. Fra 1. oktober kører Skat razzia.

Det er da ikke et problem, det er jo det han vil have, samtidig med at
han sparede penge på indkøbet, så jeg vil da opfordre til at lade være
med at sætte det lille ubetydelige mærke på
Hvorfor købte du ikke bare en varevogn på hvide plader?
Kai

Fra : Brian

Dato : 18-09-07 18:23

> [...]
> sætte det lille ubetydelige mærke på
> Hvorfor købte du ikke bare en varevogn på hvide plader?

Skal han så pille sæderne ud og bygge den om til varevogn bagefter?

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 18:26

Brian skrev den 18-09-2007:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Skal han så pille sæderne ud og bygge den om til varevogn bagefter?

Det styrer han selv, han kan indrette lige som han vil og loven
tillader.
Kai

Fra : Ivar

Dato : 18-09-07 22:12

Brian skrev:

> Skal han så pille sæderne ud og bygge den om til varevogn bagefter?

Man kan sagtens få en varevogn på hvide plader, uden at der skal
ombygges med flere sæder.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : -= JF =-

Dato : 18-09-07 22:20

Brian skrev:

> Skal han så pille sæderne ud og bygge den om til varevogn bagefter?

Det står jo ikke skrevet nogen steder at en hvidpladebil *skal* være
indrettet som personbil.

--
Mvh. John

Fra : Alex

Dato : 18-09-07 12:24

"King da Silva" <nospam@noname.invalid> wrote in message
> Hvis man har en 10 år gammel Hi-ace på gule plader som man har købt
> privat,
> skal man så også svine sin bil til med SKAT´s tåbelige klistermærke "Bilen
> må bruges privat" ?

Nej, det er kun biler indregistreret første gang d. 3/6 1998 eller senere
som skal.

--
Alex

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-09-07 14:18

On 18 Sep., 13:10, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Der er ingen grænser. Verden er grå. Har du aldrig nogensinde fået udført et
> stykke sort arbejde

Jo

> eller selv udført et?

Nej, softwareudvikling er der ikke meget sort arbejde i

> Eller gjort en vennetjeneste der i stedet kunne have været udført af en håndværker?

Det er vist et grænsetilfælde.
Snakker vi om elektrikerarbejde ?
Havearbejde ?
Rengøring ?
Jeg tror ikke det er ulovligt så længe det ikke er inden for ens eget
fagområde.

> Eller forbedret dit eget
> hus med dine egne hænder og derved sparet en håndværker. Alt det ovenstående
> er faktisk ulovligt.

Ikke det sidste, men mindre man selv er håndværker inden for det
område.
Og de regler er vist endda blødt op.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Ivar

Dato : 18-09-07 22:16

Christian B. Andresen skrev:

> Ikke det sidste, men mindre man selv er håndværker inden for det
> område.
> Og de regler er vist endda blødt op.

Ja, de er. Det har aldrig været ulovligt, men der skulle tidligere
betales skat af arbejdes værdi.

Ivar Magnusson

Fra : retroman

Dato : 18-09-07 15:53

> [...]
>
> Ville de bedste ikke være bare at lade være med at sætte det på, så en
> masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri, uden

.....fordommen om folk i gulpladebiler holder åbenbart......

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-09-07 15:58

King da Silva skriver:

> Er det ikke kun biler op til 5 år, som er berørt af momsreglerne, da momsen
> afskrives lineært med 20% /år.

Kan man som privatperson afskrive momsen på en bil over 5 år ?

Det var nyt for mig.....

Fra : Martin

Dato : 18-09-07 21:28

King da Silva wrote:
> [...]
>
> Ville de bedste ikke være bare at lade være med at sætte det på, så en
> masse små emsige jantelovsvogtere kan spilde SKAT´s tid på stikkeri,

Sæt nu bare ild til dig selv

Fra : -= JF =-

Dato : 18-09-07 22:13

King da Silva skrev:
> Hvis man har en 10 år gammel Hi-ace på gule plader som man har købt privat,
> skal man så også svine sin bil til med SKAT´s tåbelige klistermærke "Bilen
> må bruges privat" ?

Lad mig lige forstå det ret!
Du har en gammel slæde, model Tyrkisk Grønthandler, og så mener du at et
lille klistermærke i røven af slæden vil svine den til??

--
Mvh. John

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-09-07 08:48

-= JF =- skrev den 18-09-2007:

> Lad mig lige forstå det ret!
> Du har en gammel slæde, model Tyrkisk Grønthandler, og så mener du at et
> lille klistermærke i røven af slæden vil svine den til??

Dagens griner lol
Kai

Fra : King da Silva

Dato : 19-09-07 23:40

On Tue, 18 Sep 2007 23:13:23 +0200, -= JF =- wrote:

> Lad mig lige forstå det ret!
> Du har en gammel slæde, model Tyrkisk Grønthandler,

Jep, en rigtig perkerøse

> og så mener du at et
> lille klistermærke i røven af slæden vil svine den til??

JA for SKAT er tåbelige når de apellerer til alle de stikkere rundt
omkring, som nu skal stå og lure bag persiennerne for at se når
håndværkeren kommer på besøg hos sin elskerinde, osv.
Jeg brækker mig over sådanne tabertyper som intet selv kan udrette her i
livet, og som tror at vi får bedre hospitler og plejehjem bare fordi de
stikker en stakkels selvstændig som knokler 16 timer i døgnet og som
betaler formuer i skat og moms. Føj! stikkersvin.

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-09-07 07:37

King da Silva wrote:

> [...]
> stikker en stakkels selvstændig som knokler 16 timer i døgnet og som
> betaler formuer i skat og moms. Føj! stikkersvin.

Jeg tror nu nok at sundhedsvæsenet har et behandlingstilbud til dig på
trods af din mistro

--
vh
Torben

Fra : Lar

Dato : 20-09-07 09:12

og plejehjem bare fordi de
> stikker en stakkels selvstændig som knokler 16 timer i døgnet og som
> betaler formuer i skat og moms. Føj! stikkersvin.

PLONK KILLFILTER

Fra : Thore

Dato : 20-09-07 10:39

On Thu, 20 Sep 2007 00:40:00 +0200, King da Silva
<nospam@noname.invalid> wrote:

1.
>håndværkeren kommer på besøg hos sin elskerinde, osv.

2.
>stikker en stakkels selvstændig som knokler 16 timer i døgnet og som

Er håndværkere mere udholdende end os andre?..:)

Eller var det under pkt. 1 (eller ovenpå) han knokler 16 timer/døgn :)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-09-07 15:12

Thore skriver:

> Eller var det under pkt. 1 (eller ovenpå) han knokler 16 timer/døgn :)

ROFL...

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 18:30

> [...]
> stikker en stakkels selvstændig som knokler 16 timer i døgnet og som
> betaler formuer i skat og moms. Føj! stikkersvin.

Jeg synes du skulle ta' dine piller - så får du det meget bedre.

Ulrik

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-09-07 22:45

On 18 Sep., 14:27, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Aha. På samme måde som "vi" har besluttet at betale bilerne 3 gange?

Ja. Indirekte demokrati betyder at I*) vælger nogle politikere til at
lovgive, og de politikere som et flertal af befolkningen har stemt på
har altså besluttet at 180% bilskat er ok. Det er også en del af
demokratiet at man accepterer demokratiske beslutninger indtil man må
demokratisk vis kan få dem ændret. Det er i hvert fald princippet...

> Hvorfor skulle man dog det når "man" er dansker?

Man kunne også starte et nyt parti (liste dyt). Men det kræver jo
noget opbakning, og CD (biler, parcelhuse, DR og skolen) er vist
lukket.

Jeg tror, at når det kommer til stykket er bilbeskatning ret langt
nede på den politiske dagsorden.

Mvh

Martin

*) "I", for jeg har som udlandsdansker ikke stemmeret nogen steder. Så
jeg kan rigtigt brokke mig, for jeg kan ikke bare gøre noget ved det,
udover at rejse tilbage til bilskatterne.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-09-07 07:35

On 18 Sep., 19:18, "Brian" <Suz...@cool.dk> wrote:

> Flyt dog til et land der passer bedre til dit højst mærkværdige syn på
> samfundet...

Det bliver vist svært at finde

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-09-07 06:59

On 20 Sep., 00:21, King da Silva <nos...@noname.invalid> wrote:

> [...]
> hospitaler og plejehjem. Folk dør af sine cancersygdomme allerede inden der
> er blevet påbegyndt behandling 1-3 måneder efter mistanke om cancer.

Du må så være en vidende tumpe. Hvor går pengene så til?

Er det måske fordi plejehjem o.l. nandre steder betales af noget
forsikring, der selv om den er obligatorisk, ikke er skat? Oplys os!

mvh

Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-09-07 07:01

On 20 Sep., 00:30, King da Silva <nos...@noname.invalid> wrote:

> Inkompetente fjols

Kan du dokumentere det? Momsen altså, ikke alexbos kompetence.

mvh

Martin