Pendlerparkering
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 17-09-07 22:26

Jeg skal møde en ved en pendlerparkeringsplads, kører fra Esbjerg ad E20 mod
Kolding. Kan en af jer komme med en god og sikker vejledning, jeg ved ikke
lige hvor langt fra Kolding den skulle ligge?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per Sørensen

Dato : 17-09-07 23:07

Der er ind til flere.

Der er ved Gørding afkørslen, Holsted afkørslen, vejen afkørslen (den anden
vejen når du kører fra esbjerg). Jeg husker ikke lige om der er i lunderskov
også. Alle ligger lige ved afkørslen. Gørding til højre og ind i
rundkørslen. - Holsted til venstre - lige ved OK tanken. Vejen - lige ved
afkørslen til højre. Lidt yderligere info ville måske være godt...

mvh Per

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 17-09-07 23:18

"Per Sørensen" <udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> skrev > Der er ind

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 17-09-07 23:20

> [...]
> rundkørslen. - Holsted til venstre - lige ved OK tanken. Vejen - lige ved
> afkørslen til højre. Lidt yderligere info ville måske være godt...

Ups, kom lige til at sende uden svar.

Han kommer fra Grindsted, så mon ikke det bliver ved Vejen? Men hvordan ser
man at der er en sådan P-plads?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Esben Tærsker

Dato : 17-09-07 23:41

Preben Riis Sørensen wrote:
> [...]
>
> Ups, kom lige til at sende uden svar.
>
> Han kommer fra Grindsted, så mon ikke det bliver ved Vejen? Men hvordan ser

Nej, så vil jeg helt bestemt mene han vil foretrække Lunderskov. Der er
også en p-plads.
Jeg ville i særdeleshed holde mig fra Vejen Ø (den anden når man kommer
fra Esbjerg, som en anden skriver). Jeg mener nemlig ikke man kan køre
til/fra motorvejen i vestlig retning. Og ja - det er totalt tåbeligt.

/Esben