Nye skiver på Seat Leon '01
Fra : Henrik Steen Møller

Dato : 17-09-07 13:36

Hej,

Jeg har en Leon TDI (110hk) fra 2001, som trænger til nye skiver hele
vejen rundt. Jeg kan sagtens selv sætte dem på, men er lidt i tvivl om
hvor jeg skal købe dem.

Er der nogen af jer der har erfaringer med forskellige mærker? Eller
om man bare 100% skal holde sig til de originale.

MVH

- Henrik Steen Møller

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-09-07 13:48

Henrik Steen Møller wrote:
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med forskellige mærker? Eller
> om man bare 100% skal holde sig til de originale.

Originale eller Mekonomen efter hvor de er billigst. Ikke Thansen. Husk
nye klodser til nye skiver.

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-09-07 14:04

On 17 Sep., 14:35, Henrik Steen Møller <ang...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med forskellige mærker? Eller
> om man bare 100% skal holde sig til de originale.

Brembo hos Mekonomen.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-09-07 15:52

"Henrik Steen Møller" <angaks@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Hej,

>Jeg har en Leon TDI (110hk) fra 2001, som trænger til nye skiver hele
>vejen rundt. Jeg kan sagtens selv sætte dem på, men er lidt i tvivl om
>hvor jeg skal købe dem.

Jeg smed brembo fra meko på min Leon da den blev skiftet.
Det har snart kørt 60k uden problemer overhovedet

Så har kun positivt at sige om dem

/Dennis

Fra : Mogens

Dato : 17-09-07 20:05

"Henrik Steen Møller" <angaks@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer der har erfaringer med forskellige mærker? Eller
> om man bare 100% skal holde sig til de originale.

Jeg har købt mange Bremboskiver til mine og andres biler hos
denne hollandske leverandør - funker perfekt til den rette pris:
www.formeldiscbrakes.com/