OT, men hvor er mit indlæg?
Fra : Bjarne

Dato : 17-09-07 09:52

Jeg skulle lige fortælle jeg havde prøvet en Audi A5 3.0TDi... Men jeg kan
ikke se indlægget mere.. Hvor bliver de af?

Nu er dette en anden computer end min egen, men det burde vel ikke have
nogen betydning?

mvh
Bjarne

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-09-07 11:17

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan ikke se indlægget mere.. Hvor bliver de af?
>
> Nu er dette en anden computer end min egen, men det burde vel ikke have

Der kan godt gå nogle timer inden du kan se dit eget indlæg. Du skulle
hellere tænke på os andre - vi skal (måske) trækkes med det med det samme ;)

--
Per

Fra : Bjarne

Dato : 17-09-07 11:34

> Der kan godt gå nogle timer inden du kan se dit eget indlæg. Du skulle
> hellere tænke på os andre - vi skal (måske) trækkes med det med det samme
> [...]

Nu der gået nogle dage, det var i torsdag jeg placerede indlægget, det kom
med det samme og blev besvaret.
Nå, ja, hvad pokker, det gør jo ikke alverden...

Bjarne

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-09-07 17:46

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu der gået nogle dage, det var i torsdag jeg placerede indlægget, det kom
> med det samme og blev besvaret.
> Nå, ja, hvad pokker, det gør jo ikke alverden...
>
> Bjarne

Der har vist været flere svar på dit indlæg. Man kan iøvrigt altid søge sit
indlæg frem igen via google. Når du står på forsiden af google, skal du
vælge grupper.
Jeg søgte så lige på audi a5 og fik følgende retur:
http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&oe=UTF-8&q=Audi+a5&qt_s=S%C3%B8g+i+Grupper
Med dit indlæg øverst.
Det er så lidt tilfældigt, hvad der kommer øverst, men ovre til højre kan
man evt. trykke på sorter efter dato. Så kommer de sidste nye til at stå
øverst.
Du kan også søge på dit eget navn. Det har selvfølgelig den ulempe, at der
er andre, som hedder det samme, men jeg søgte så lige på Bjarne, hvorefter
jeg sorterede efter dato og fik følgende:
http://groups.google.dk/groups/search?q=bjarne&start=0&scoring=d&hl=da&oe=UTF-8&
Der ligger dit indlæg om Audi a5 som nr. 5 fra oven.

Det er især et glimrende søgeredskab, hvis man vil lede efter et gammelt
indlæg, hvor man kan huske noget af teksten.

Kurt

Fra : Bjarne

Dato : 17-09-07 19:22

> [...]
>
> Det er især et glimrende søgeredskab, hvis man vil lede efter et gammelt
> indlæg, hvor man kan huske noget af teksten.

Fint fint, tak for det, så ved jeg hvad jeg skal gøre næste gang. Nu har jeg
dog ikke kigget på min egen pc endnu, men det er der sikkert stadig.
Ja, Bjarne, det heldigvis ikke det mest brugte navn, så det går noget...

Tak for svaret

Bjarne